return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
משתחררים מהצבא 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
yaman
אל תדאגו הזמן יעבור
Sniper
4.8.06

בתיקווה לצאת ללימודים ואז בד"כ מקצרים
Sm0keMachine
6.4.06

בתקווה לצאת על קב"ן כמה חודשים לפני כדי לא לעשות מילואים..

אבל הכל דיבורים באוויר בינתיים:rolleyes:
nimrod levi
אני מתבייש בכלל לכתוב את התאריך שחרור
:(
14.4.07
Scorchio
עד מתי צעירים יעלוזו....

13.12.2006
Scorchio
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
6.4.06

בתקווה לצאת על קב"ן כמה חודשים לפני כדי לא לעשות מילואים..

אבל הכל דיבורים באוויר בינתיים:rolleyes:



אגב אחי הייתי חייב לתת על זה עוד פוסט
טימטום לא נורמאלי לצאת כמה חודשים לפני
צא כבר אחרי שנה ותחסוך לך שנתיים של צבא מיותר...
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Scorchio
אגב אחי הייתי חייב לתת על זה עוד פוסט
טימטום לא נורמאלי לצאת כמה חודשים לפני
צא כבר אחרי שנה ותחסוך לך שנתיים של צבא מיותר...


כן אני בודק את האפשרות הזאת בינתיים...אני לא בטוח בשום דבר..

שמע דוגרי גם אני לא חושב שאני יוכל לשרוד את החודשים האחרונים של הצבא..
כשאני יראה את כל החברים שלי משתחררים ורק אני ישאר..אני ירצה למות!!
:nervous: :nervous:
Flotser
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
שמע דוגרי גם אני לא חושב שאני יוכל לשרוד את החודשים האחרונים של הצבא..
כשאני יראה את כל החברים שלי משתחררים ורק אני ישאר..אני ירצה למות!!
:nervous: :nervous:


מצטער שאני מתבכיין כל הזמן...

אבל ...
אני אראה את כל החברים שלי משתחררים ואני רק אתגייס
:eek: :nervous: :nervous: :(

מזל שיש לי חבר בחובלים שחותם 3 וחצי ועוד חבר שחותם שנה בגלל הקצונה
:wtf: :nervous:
Narcotic Mind
אני לא מבין למה כל הצעירים כותבים את התאריך לשהם

אסור לחשוב על זה אפילו

אם תחשבו על זה עכשיו עוד שנה וחצי כבר יהיה לכם ריח של צואה

...

רק חסר שמישהו יגיד פה "עד מתי מרץ 4"...
KrazyDJs
כולכם מתבכיינים..

אני וקיפר רק באיזה 08 מתגייסים :(

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KrazyDJs
כולכם מתבכיינים..

אני וקיפר רק באיזה 08 מתגייסים :(


ראסמי האא :}
בעזרת השם עד אז יקצרו את השירות לשנתיים :}
eXeTik
quote:
Originally posted by KrazyDJs
כולכם מתבכיינים..

אני וקיפר רק באיזה 08 מתגייסים :(


שו קיפר?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement