return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סוף סוף!!, אני לא מאמין!!!!!', פורום משלנו!!
View this Thread in Original format
DJ-Energy
ברוך השם סוף סוף יש לנו פורום משלנו
אפשר לדבר עברית!!!!

בלגנים!!!!...

קודם כל אני רוצה להגיד שנה טובה לכל החבר'ה פה.. ושיהיה לכם צום קל ביום כיפור.. אני גם ישתדל לצום, כי שנה שעברה היה לי בר-מצווה אז זאתי ההזדמנות שלי לצום סוף סוף!!...

הינה אני יביא לכם כמה דברים מצחיקים לראש השנה:

http://www.geocities.com/yuval19888/untitled.bmp

http://www.geocities.com/yuval19888/untitled.bmp2

הינה תיקנתי
:p
dj alonzo
הלינקים לא עובדים:(
DJ-Energy
quote:
Originally posted by dj alonzo
הלינקים לא עובדים:(



טוב חכה כבר מסדר
luckystrike
עדיין לא עובד אחי...

:(
luckystrike
דרך אגב תתחילו לשים פה פוסטים למה הפורום מתחיל לגסוס!!!!
מה קורה איתכם?
לצערי יש מספיק על מה לדבר
(המלחמה וכל זה )

מה אתם אומרים ישפיע על ישראל כל המלחמה שתתחיל?
arik
חחחח
ממש משעמם לי אז חזרתי להתחלה של הפורמ

אז אני יחזור עכשיו על משהו משמח מהעבר

אנחנו יכולים לכתוב בעיברית.!!!!!!!!:)

סוף סוף פורמ רק שלנו!!!!!!!:)

אתם יכולים לרדת עלי זה בסדר
yahel222
quote:
Originally posted by arik
חחחח
ממש משעמם לי אז חזרתי להתחלה של הפורמ

אז אני יחזור עכשיו על משהו משמח מהעבר

אנחנו יכולים לכתוב בעיברית.!!!!!!!!:)

סוף סוף פורמ רק שלנו!!!!!!!:)

אתם יכולים לרדת עלי זה בסדר


אתה הכי רמד שיש
DJ-Energy
חחחחחחחחח
back in the days

היה לנו אחלה פורום פה בהתחלה (לא שאין עכשיו) אבל עדיין היה אחלה
אני לא מבין לאן אלון נעלם
כוס עמק......
מוזר
:(
yahel222
quote:
Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחחחח
back in the days

היה לנו אחלה פורום פה בהתחלה (לא שאין עכשיו) אבל עדיין היה אחלה
אני לא מבין לאן אלון נעלם
כוס עמק......
מוזר
:(


רסמי אבל נהיה שוב די משעמם לאחרונה
יובל תוריד את השיר
afroman - because I got high
איזה נדייר
תורידו כולכם ואז תבינו
DjChook
חחח
ואני
BUMPING THREADS

בכל מקרה, וואי, שניםםםם

אהממממ מה רציתי עוד להגיד, אהה

ראיתי את אלונזו פה לפני איזה שבוע

ראיתי שהוא
BROWSING

אבל לא רשם כלום
חבל

Hell_Copter
חחחחחח מאפן אתה אריק!!!!!

ראיתי את אלון היום באיי סי קיו...
Izzy
quote:
Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחחחח
back in the days

היה לנו אחלה פורום פה בהתחלה (לא שאין עכשיו) אבל עדיין היה אחלה
אני לא מבין לאן אלון נעלם
כוס עמק......
מוזר
:(


ya i love feeling nostaligic.
i think the feel we had back in the beginning was that it was a small and intimate group.... though i know i feel really bad that now-a-days i have less time to be on the forum than i used to.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement