return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Vidar Nord på NOTA?
View this Thread in Original format
Glorie
bara undrar... nån av er som vet eller? skulle nämligen behöva skicka honom min uppskattning :D :D

btw...

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,505365,00.html

kolla in listan, vilket land som leder :p
atlearmeen
HAHA, tøft!!
Vi slo dere!!

Hela listan
Bästa och sämsta länderna att leva i, enligt FN-organet UNDP:s utvecklingsindex.
1. Norge
2. Sverige
3. Australien
4. Kanada
5. Nederländerna
6. Belgien
7. Island
8. USA
9. Japan
10. Irland
Glorie
quote:
Originally posted by atlearmeen
HAHA, tøft!!
Vi slo dere!!


jaa jaaaa :p

meh, äre ingen som vet? :conf: Han måste ju va här.. han e ju producent juh....alla bra producenter hänger på TA :D
reveal
PWN3D :D
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,509672,00.html
atlearmeen
quote:
Originally posted by reveal
PWN3D :D
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,509672,00.html



Svensk BULL!!!
Det er FN som har den siste avgjørende stemmen!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement