return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
שיגולים (pg. 2)
View this Thread in Original format
NyKoN
אני לעומתכם נאמן
יש לי חברה כבר 16 שנים ו8 חודשים
אנחנו חזקים בקטע מכיתה ז' בערך... אולי אתם מכירים אותה ... קוראים לה יד ימין
היא אחת השוות
המקום הכי קיצוני שאני והיא עשינו את זה היה במטוס ובשירותים של מוזיאון בנורבגיה או משהו

יד ימין אהבת חיי
:D

בתולים שולטים :D
yaman
מי ייתן וכולנו נדע מה זה אהבה אמיתית
Vortex_SA
quote:
Originally posted by eXeTik
באמת נהיית לי כוסית
אפשר לחשוב גם מי מכיר אותך פה או את חברות שלך שאתה מתבייש לספר
להפך, פה אתה יכול לספר חופשי ב-ג-ל-ל שזה בפורום ולא שאתה מספר את זה לאנשים שאתה מכיר
חוצמזה שאין לך מה להתבייש אלא אם כן אתה משתגל עם בנים?! :nervous:



מ ה . . . ק ש ו ר . . . ? !



בכל מקרה, אתה לא חייב להגיב אם אתה לא רוצה
מקסימום תוסיף על סיפורים מעניינים מחברים שלך או משהו :\


תאמין לי שאין לי מה להתבייש, אני יכול לספר לך סיפורים שעות עכשיו, אבל זה לא ייתן לי כלום, בגלל זה אני לא מוצא טעם לזה, ברצינות, מה אתה מוצא בלספר דברים כאלה לחבורת אנשים שאתה לא מכיר את רובם? (אני מניח... ואני באמת רוצה תשובה, מעניין אותי...)... אם זה בשביל עצה טובה אני פונה לספר טנטרה חביב או משהו כזה... חוץ מזה אם הייתי משגל בנים אז??

וזה קשור... לי זה נשמע דיי דומה, אבל לא משנה...
eXeTik
quote:
Originally posted by Vortex_SA
תאמין לי שאין לי מה להתבייש, אני יכול לספר לך סיפורים שעות עכשיו, אבל זה לא ייתן לי כלום, בגלל זה אני לא מוצא טעם לזה, ברצינות, מה אתה מוצא בלספר דברים כאלה לחבורת אנשים שאתה לא מכיר את רובם? (אני מניח... ואני באמת רוצה תשובה, מעניין אותי...)... אם זה בשביל עצה טובה אני פונה לספר טנטרה חביב או משהו כזה... חוץ מזה אם הייתי משגל בנים אז??

וזה קשור... לי זה נשמע דיי דומה, אבל לא משנה...


אתה רוצה תספר, אתה לא רוצה... אל תספר
אבל חאלאס זיוני שכל :whip:
Origin
quote:
Originally posted by eXeTik
בוגד?! אני...?
אני אנסח מחדש את המשפט כדי שתבין

"
אני האמת יותר טיפוס של קשר, אבל בין לבין הייתי עם 6
יש להתחשב בעובדה שהיה לי קשר של כמעט שנתיים (יענו שנתיים לא נגעתי באף אחת אחרת)
"

יש מבין?

ואללה אז אני מצטער אם פגעתי בך..אבל הצגת את זה כאילו היתה לך חברה שנתיים ובין לבין >השנתיים אתה זיינתה עוד 6 :)
eXeTik
quote:
Originally posted by Origin
ואללה אז אני מצטער אם פגעתי בך..אבל הצגת את זה כאילו היתה לך חברה שנתיים ובין לבין >השנתיים אתה זיינתה עוד 6 :)


חליק :cool:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by NyKoN
בתולים שולטים :D
eXeTik
חחחחחחחחחחח
טוב... אני מבין שנפלתי על נושא חלש בפורום
חסר לי עכשיו את מוש או רועי :\
KrazyDJs
quote:
Originally posted by NyKoN
אני לעומתכם נאמן
יש לי חברה כבר 16 שנים ו8 חודשים
אנחנו חזקים בקטע מכיתה ז' בערך... אולי אתם מכירים אותה ... קוראים לה יד ימין
היא אחת השוות
המקום הכי קיצוני שאני והיא עשינו את זה היה במטוס ובשירותים של מוזיאון בנורבגיה או משהו

יד ימין אהבת חיי
:D

בתולים שולטים :D


ראסמי..:D
אני מכיר אותה מאמצע כיתה ה'..
איזה כיף להתבגר מוקדם :wtf:
Rising
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ראסמי..:D
אני מכיר אותה מאמצע כיתה ה'..
איזה כיף להתבגר מוקדם :wtf:


כן אהה.. והגיל עוד יורד

Vortex_SA
quote:
Originally posted by eXeTik
אתה רוצה תספר, אתה לא רוצה... אל תספר
אבל חאלאס זיוני שכל :whip:


אל תתעצבן סתם בסך הכל ניסיתי לפתח נושא :)
Scorchio
quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחחח
טוב... אני מבין שנפלתי על נושא חלש בפורום
חסר לי עכשיו את מוש או רועי :\



מה מוש ורועי
אחד אהבל שלא מבין בבנות
ואחד מזיין תשכל בכל הזדמנות אפשרית אתה אשכרה תאמין לו גם?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement