return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
אונס בטיאלוי.. (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
לא קראתי את התגובות אבל בקשר להודעה הראשונה של
smokemachine

היא נכנסה לשירותים כדי לעשן איתו
לא כדי לזדיין
היא צריכה לקבל עונש על זה שהיא עישנה, אבל לא מגיע לה להאנס.....

ובקשר למקרי אונס
יש מקרים (לא זה ספציפית) שבחורה מזדיינת מרצון ואחר כך הבחור מפרסם את זה וזה לא טוב לה והיא מתלוננת במשטרה על אונס.. והיא לא תוכל להגיד שהוא הכניס אותה בכח לשם ואנס, כי יש עדים.. אז יש בנות שאומרות שהן באו לשירותים במטרה אחרת...

בכל מקרה
מי שלא רוצה להאנס לא צריכה ללכת לשירותים עם מישו שלא סומכת עליו
eXeTik
quote:
Originally posted by Shahar
היא נכנסה לשירותים כדי לעשן איתו
לא כדי לזדיין
היא צריכה לקבל עונש על זה שהיא עישנה, אבל לא מגיע לה להאנס.....




נכנסה לשירותים לעשן?!
מה זה השטויות האלה!
אפשר לחשוב אסור לעשן במועדון, פינות עישון וזהו...

שאני רק אבין, היא נכנסה לשירותים של
ה-ב-נ-י-ם
כדי לעשן איתו כי הם הרי לא יכלו לעשן בשום מקום אחר במועדון...?!
yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
נכנסה לשירותים לעשן?!
מה זה השטויות האלה!
אפשר לחשוב אסור לעשן במועדון, פינות עישון וזהו...

שאני רק אבין, היא נכנסה לשירותים של
ה-ב-נ-י-ם
כדי לעשן איתו כי הם הרי לא יכלו לעשן בשום מקום אחר במועדון...?!


לא הבנת...

כי פשוט יש מאפרות בשירותים של הבנים

וזה יותר נוח
eXeTik
quote:
Originally posted by yaman
לא הבנת...

כי פשוט יש מאפרות בשירותים של הבנים

וזה יותר נוח


היית בשירותים של הבנות כדי להגיד לי שאין שם מאפרות? O_o
yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
היית בשירותים של הבנות כדי להגיד לי שאין שם מאפרות? O_o


לא.....

זה היה בצחוק
eXeTik
quote:
Originally posted by yaman
לא.....

זה היה בצחוק


אתה באמת מצפה שאני אקלוט אותך ב 5 בבוקר?!
yaman
quote:
Originally posted by eXeTik
אתה באמת מצפה שאני אקלוט אותך ב 5 בבוקר?!


סליחה.....
eXeTik
quote:
Originally posted by yaman
סליחה.....


איזה סליחה ואיזה כרוב ערבי (התמונה הזאת לא יוצאת לי מהראש)
חולה עליך גבר, מי עוד היה משעשע אותי אותי ככה באמצע הלילה

סוגריים מס' 1:
(לא נשמע טוב)

סוגריים מס' 2:
(כמובן שלא נשכח גם את טל ו
trancegiant)





נ.ב- מה השם של
trancegiant?
Rising
quote:
Originally posted by LA©
All I have to say is.... "It takes two to tango"

(לא מכירה את הביטוי בעברית)


דרושים שניים לטנגו

quote:
Originally posted by eXeTik
נ.ב- מה השם של
trancegiant?


אדי
Hell_Copter
אני קראתי את זה במעריב ביום ראשון שעבר

בכל אופן...
מאוד הטריד אותי משפט שהיה שם שבעל המועדון אמר
זה היה משהו כזה
"מותר לבנות להכנס לשירותים של הבנים אבל לבנים אסור להכנס לשירותים של הבנות. רוב הזוגות נכנסים לשירותים ביחד כדי לעשות סקס ולעשן סמים"
אז מה?! הם מצפים שלא יקרה כלום?
אני לא מבין למה המאבטח שיש בכניסה לשירותים לא יותר ערני... אבל אין מה לעשות כנראה... :rolleyes:

yaman
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני קראתי את זה במעריב ביום ראשון שעבר

בכל אופן...
מאוד הטריד אותי משפט שהיה שם שבעל המועדון אמר
זה היה משהו כזה
"מותר לבנות להכנס לשירותים של הבנים אבל לבנים אסור להכנס לשירותים של הבנות. רוב הזוגות נכנסים לשירותים ביחד כדי לעשות סקס ולעשן סמים"
אז מה?! הם מצפים שלא יקרה כלום?
אני לא מבין למה המאבטח שיש בכניסה לשירותים לא יותר ערני... אבל אין מה לעשות כנראה... :rolleyes:


מה כבר המאבטח יעשה לדעתך?
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by yaman
מה כבר המאבטח יעשה לדעתך?

מה שהוא עושה יום יום לאנשים בעלי חזות שחורה או סתם אנשים שהוא רוצה להציק להם בכניסה, מה שנקרא סלקציה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement