|
De T-shirts zijn klaar! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En het geld zou ik persoonlijk ook gebruiken als resevere voor de party, desnoods voor een rondje ofzo als we het toch niet nodig zouden hebben... |
dat lijkt me idd de beste optie |
|
|
| FUSyke |
Dus van de week zullen we onze t-shirt in de bus krijgen?
P.S. Bedankt voor de moeite die jullie in de organisatie van de t-shirts hebben gestoken. |
|
|
| Nabistai |
| Stuur de mijne maar op Benny :o |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Stuur de mijne maar op Benny :o |
:eek: no you at the party? |
|
|
| Tiger777 |
| ik kom hem wel oppikken ;) |
|
|
| Tiger777 |
| of nee, stuur maar op. Ik laat verstek :whip: |
|
|
| djcresto |
ziet er vree goed uit he,
mercie tiger, benny voor al het werk, top!!!:D |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by djcresto
mercie tiger, benny voor al het werk, top!!!:D |
Vergeet Zehra niet ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Vergeet Zehra niet ;) |
zehra, bedankt voor het werk, top!!! :D ;)
en tiger ook natuurlijk, om de betalingen te regelen |
|
|
| CygnusX |
Voila, de enveloppen zijn gereed. Morgen rond de middag doe ik ze op de post.
Nu effe een pintje gaan drinken om die postzegelsmaak weg te krijgen ;) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Tiger777
of nee, stuur maar op. Ik laat verstek :whip: |
ej euh man geef fopkes eh, we hebben u nog nooit gezien, maakt es da ge der zijt zaterdag!! :whip: |
|
|
| pooley |
| Ik wel al en paar keer :) |
|
|
|
|