return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Vs
View this Thread in Original format
guimaraes
Hey,

Ik woon momenteel sinds twee weken in miami, en de muziek hier zuigt zwaar. Overal waar je komt draaien ze hiphop, R&B en rap.
Is er iemand weleens in Miami geweest?
ambs
Ik woon ook in Miami, helaas nog niet 21, dus voor mij zuigt het uitgaansleven HELEMAAL!

aanrader is club space op zaterdag, meestal wel "house" dat is hier het populairste genre van EDM...

Soms op vrijdag avond Crobar (30 juli draait een trance/hardtrance dj Edgar V, kan 'm zeker aanraden)

Maandag avond gaan er meestal een groep FLTAs naar MIA Lounge in hollywood, als Markus Schulz of Edgar V draaien dan...

Dat is het eigenlijk zo'n beetje... natuurlijk de forums in de gaten houden voor de "bekendere djs"

maar het is echt NIKS vergeleken met nederland
guimaraes
He leuk nog iemand uit miami, waar woon je in miami? Ik woon momenteel in south beach, pennsylvania avenue, achter washington avenue, dus ik woon 1 min. lopen vanaf club deep enzo.
Ook ik ben nog geen 21, in december word ik 21.
IS space eigenlijk vanaf 21?
ambs
quote:
Originally posted by guimaraes
He leuk nog iemand uit miami, waar woon je in miami? Ik woon momenteel in south beach, pennsylvania avenue, achter washington avenue, dus ik woon 1 min. lopen vanaf club deep enzo.
Ook ik ben nog geen 21, in december word ik 21.
IS space eigenlijk vanaf 21?

nou ja, ik woon eigenlijk niet in miami, meer in de buurt van ft lauderdale...

zozo, jij zit goed daar!!! ben jaloers hoor hehehe!
space is inderdaad 21+ maar soms op vrijdag 18+ en er zijn soms events die 18+ zijn, bijv Paul van Dyk 4 September is 18+ ;)
guimaraes
Het is hier inderdaad wel uit te houden :P
Maarja de muziek valt een beetje tegen.
4 september pas.. hmm.. zijn er nog enige andere grote events voor die tijd?
ambs
quote:
Originally posted by guimaraes
Het is hier inderdaad wel uit te houden :P
Maarja de muziek valt een beetje tegen.
4 september pas.. hmm.. zijn er nog enige andere grote events voor die tijd?

denk het niet, niet voor 18+ iig, heb het ook niet echt bijgehouden om heel eerlijk te zijn, doordat ik op vakantie ga naar NL ;)
guimaraes
Dat word dan zelf een feestje geven :D
Werk je in Ft. Lauderdale? Of zit je daar op school ofzo?
Partyhardy!
Wat ik niet begrijp is dat er jaarlijkse de Winter Music Conference wordt gehouden, Miami lijkt dan de "place to be" alle top-dj's reizen af naar Miami en dan na die week valt er niets meer te beleven qua dance music?, dat vind ik vaag en ik denk dat er genoeg te vinden valt daar...
guimaraes
Idd vaag. Misschien heb ik niet goed genoeg gezocht.
Maar toch, ipv dikke beats die je in Nederland uit auto's hoort komen, hoor je hier yo nigga, you.. yeah yeah.
ahp2002
Miami is kicken! Als je 21 bent tenminste..

Vorig jaar geweest. De vetste club is Space, toen draaide Markus Schulz en nog wat house DJ's. Drie verdiepingen ofzo, met outdoor terras waar ze gave prog/breaks draaiden.

Verder is de Opium Garden echt een mooie classy tent, maar t publiek daar was kut, Markus Schulz draaide een wereld set en wij dansten als enigsten. De rest liep met zn vrouw te pronken hehe. Bovenin waren de rap/R&B zaal tot de nok toe gevuld, en de foute eurodance zaal ook. Echt onbegrijpelijk.

Verder nog naar een andere tent geweest, naam ff kwijt. Maar zelfde verhaal. Prog DJ van Yooshi was daar aan t draaien. 10 mensen op de dansvloers. In de R&B zaal boven nokvol waar de Christina Aguilera look-a-likes door gangsta's werden opgegeild.

Er is echt zat te doen in Miami altijd wel. Check het Miami/East Coast forum, maar eens hier op Tranceaddict. Die kunnen je de weg wel helpen.

Partyhardy!
Lijkt me ook perfect voor een beginnende onbekende dj. Hier in Nederland draait iedereen. Daar kun je misschien nog vooruitstevend zijn omdat alles daar blijkbaar nog niet zo bekend is. Als ik daar zou wonen zou ik mijn kans wel grijpen ;) :p
robin
dus uit verveelin ga je nu zelf maar muziek maken :D

trek je niet te veel van mystery aan, das een beetje een zeikerd. er is een producers sticky in dit forum trouwens ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement