return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Problem med AG!!!
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
Någon mer än jag som inte kan logga in på Audiogalaxy sedan ett par dagar tillbaka?!?!?

Jag får fel "The server is not responding. Please try again in a few minutes.""

Har Telia ADSL..
reveal
nepp... inget problem som jag har märkt av

btw, du har ju glömt armin van buuren i din sign :)
x-dream
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Någon mer än jag som inte kan logga in på Audiogalaxy sedan ett par dagar tillbaka?!?!?

Jag får fel "The server is not responding. Please try again in a few minutes.""

Har Telia ADSL..


Jag har haft detta problem ibland oxå.....Lite jobbigt när man ville leta efter en låt eller så....

Men det kan ju vara mycket folk som är online på AG...Men vad vet jag....
mindshooter
På deras sida står det att deras satteliter är överbelastade och att man ska försöka senare...jag gjorde det och då funkade det (telia DSL)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by mindshooter
På deras sida står det att deras satteliter är överbelastade och att man ska försöka senare...jag gjorde det och då funkade det (telia DSL)


Har även gjort det, provar med jämna mellanrum.. hjälper ej.. blir tokig snart.. Har en massa låtar som jag ska hämta ner juh.. :confused:
mindshooter
På min stog det att det var överbelastat och att jag skulle vänta..så jag tröck ner den och gick ut..sen när jag komer hem så var låten nerladdad....testa att ah på AG läääänge...du kanske stäklls i kö vem vet :rolleyes:
mindshooter
^^^^^^^ jag ska inte försöka mig på att skriva på natten...går fan itne... *inga stavfelskorrigeringar nu*
:p
SWE_TRANCE
haha :D

Men hur menar du att lämna den på??

Jag har juh installerat en ny version av progget precis nyss, så den vil juh att jag ska väljs "existing user" eller "new user"... Så jag får väl hålla på tills det fungerar då... det tråkiga är väl att jag hinner gå i pension innan dess.. :whip:
mindshooter
Jag menade att du trycker på "X"et i hörent så stannar den på aktivitets menyn....Det gör att när låten kommer online så får du ner den (om du har datorn på såklart)......stäng av skärmen när du går till jobbet så laddade programet ner dom låtar du vill ha medans du e borta :) Så kan folk ladda ner från dig också...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement