|
Levy & DJ kaupat (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| diffas |
| quote: | Originally posted by skip
kattelin noita 280:siä! onko kellään niistä mitään kokemusta?! |
Kattelin kans noita tos keväällä, mut en nyt vielä ostanut kun
nämä nykyiset senkut kestää. Ainaki noiden 280Pro mallien speksit
lupaa hyvää. -32db ulkoisten äänten vaimennus olis aika tehokas.
Tiedä sitten. Eivätkä maksa hirveesti, 144e Thomannilla. |
|
|
| Puuhis |
| Pääkaupunkilaisten ja muut jotka liikkuu keskustassa kannattaa käydä kattomassa makkaratalon Anttila. sieltä löytyy aina pieni satsi erilaisia vinyylejä suht halvalla. Esim. tällä hetkellä Jori Hulkkosen tuotantoa löytyy noin 4-6 eri vinyylin verran á 7€ (Different albumi 20€). Myös Orbitalin Blue Ambum löytyy vinyylinä 20€. Ite nappasin viime maanantaina Depeche Moden Dream On 12 tuumasen kolmella eurolla. Kannattaa myös tsekata muihin kuin elektroniseen musiikkiin suuntautuneita levyliikkeitä esim. Stupido Shop(Iso-Roballa) joissa EDM:n myynti on vähäistä ja siitä johtuen hinnat matalalla. |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Pääkaupunkilaisten ja muut jotka liikkuu keskustassa kannattaa käydä kattomassa makkaratalon Anttila. sieltä löytyy aina pieni satsi erilaisia vinyylejä suht halvalla. Esim. tällä hetkellä Jori Hulkkosen tuotantoa löytyy noin 4-6 eri vinyylin verran á 7€ (Different albumi 20€). Myös Orbitalin Blue Ambum löytyy vinyylinä 20€. Ite nappasin viime maanantaina Depeche Moden Dream On 12 tuumasen kolmella eurolla. Kannattaa myös tsekata muihin kuin elektroniseen musiikkiin suuntautuneita levyliikkeitä esim. Stupido Shop(Iso-Roballa) joissa EDM:n myynti on vähäistä ja siitä johtuen hinnat matalalla. |
Rgr. Muuten, eiköhän Hesan Anttilla ennen ollut siellä keskellä Kamppia? |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Rgr. Muuten, eiköhän Hesan Anttilla ennen ollut siellä keskellä Kamppia? |
On vieläkin siinä Tennispalatsin vieressä. Se on Graniittitalon Anttila, tuo Makkaratalon Anttilahan on aina ollut se siinä rautatieasemaa vastapäätä, siinä kun se betonimakkara kiertää taloa. :toothless
Jos tänään jo ehtisi käymäänkin siellä ja löytämään jotain kivaa. Tai sitten ei. |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
On vieläkin siinä Tennispalatsin vieressä. Se on Graniittitalon Anttila, tuo Makkaratalon Anttilahan on aina ollut se siinä rautatieasemaa vastapäätä, siinä kun se betonimakkara kiertää taloa. :toothless
|
Makkaratalosta olen kyllä tietoinen. Kun tuo "makkaramies" on ehtinyt suunnitella pari rakennusta myös täälläpäin. ;) |
|
|
| GrimReaper |
| Tulispa se Nousu jo pian tänne stadiinkin että saataisiin kilpailija Streetille... TranceHouse (vai mikä se nyt oli, ei pysty muistamaan) oli kyllä aika hyvä kauppa kunnes loppui. |
|
|
| Eis |
| Sais ny Tampereelle edes jonkun vinyylejä myyvän kaupan.. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Eis
Sais ny Tampereelle edes jonkun vinyylejä myyvän kaupan.. |
Detunezin jälkeen on tainnu olla aika hiljaista siellä päin levykauppojen kanssa. Detunezsista muistan tilanneeni aikoinaan paljonkin levyjä ja Tampereella käydessäni kavereita moikkaamassa ym. tuli ostettua aina kasa vinyylejä. |
|
|
| Eis |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Detunezin jälkeen on tainnu olla aika hiljaista siellä päin levykauppojen kanssa. Detunezsista muistan tilanneeni aikoinaan paljonkin levyjä ja Tampereella käydessäni kavereita moikkaamassa ym. tuli ostettua aina kasa vinyylejä. |
Prkl kun detunezin aikoihin ei vielä vinyylit kiinnostanu :/. Kaverit kyllä osti sieltä, ja tuli itsekin katsottua hintoja, niin ei ne nyt niin pahoja ollu.. |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by diffas
Kattelin kans noita tos keväällä, mut en nyt vielä ostanut kun
nämä nykyiset senkut kestää. Ainaki noiden 280Pro mallien speksit
lupaa hyvää. -32db ulkoisten äänten vaimennus olis aika tehokas.
Tiedä sitten. Eivätkä maksa hirveesti, 144e Thomannilla. |
280Pro-kuulokkeilla näyttää olevan mahtavat speksit. Itse ostin nuo halvemmat HD200 Masterit pari viikkoa sitten Akibalta, ja olen ollut tyytyväinen niihin (en ole kuitenkaan kalliimpia malleja kokeillut). Saundi on aika tasapainoinen, ja kun olen soittanut biisejäni myös noilla mun isommilla monitoreilla, taajuudet ovat olleet kohdallaan.
Kiitos muuten Diffas neuvosta. Muuten en olisi lainkaan ostanut niitä. :)
200:t ovat "circumaural", mutta aika pieniä. Kuitenkin, minulla taitaa olla maailman pienimmät korvat, joten minun tapauksessa ei ole ollut mitään ongelmia tuon kannalta. |
|
|
| Eis |
Kannattaa ostaa hd-280pro:t jos vähänkin isompi pää on.
Nimimerkki (viidet hd-280pro:t 6kk sisällä):rolleyes: . Aina vaan oli se panta niissä rikki prkl, aina takuisiin, lopulta liike josta ne ostin (Bdog) ei enää myynyt kyseisiä luureja, joten eikun välirahaa 33e ja vaihto hd-590 -malliin :).
Eniten hd-280pro:ta on ikävä basson osalta, näissä puoliavoimissa basso on vähän mitä on. Tosin hommaan tässä varmaan vielä loppuvuodesta jostain hd-25:set... ;)
Niin ja mp3-soittimessa imo ehdottomasti kivoimmat luurit trancen kuuntelussa on Koss:n The plug, ja niihin vielä muusikkomalliset tyynyt (joulukuusi). |
|
|
| Mr.Mystery |
Oisko kellään mitään päivitettävää tähän? Octans Records ei näytä toimivan ollenkaan, Dancegroovesissa lähestulkoon kaikki on "Currently Unavailable" (puhumattakaan surkeasta levyjen selaussysteemistä) ja recordstore.co.uk ei halua pitää mitään levyjä ostoskorissa vaan tyhjentää ne itsestään.
Hakusessa olisi vinyylejä tuolta 1999-2003 - ajalta, mutta ei oikein tunnu mistään löytyvän... |
|
|
|
|