return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
MOPJE: Noem 10 positieve dingen van een vrouw
View this Thread in Original format
Dj Alpha
Nou ik hoef nix uit te leggen geloof ik :p, verzin het es, mensen die dit hebben meegekregen op de chat verziek t aub niet, das niet FUN :D
!_PeTrUs_!
HAHA, zal ik m verklappen................................

























Nee, toch maar nie. Vind ik lullig voor onze oversexte Jeroen!!!

GReeTZ
DJ_Siesta
10 positieve dingen? damn zijn die er

xal het prberen

1.kut
2.tieten

maar die zijn soms ook negatief :D

ik wil'm horen!!!
Henkie_henk
10 De interessante gesprekken

9 het samen winkelen

8 Ongesteld zijn

7 hoofdpijn hebben

6 zwangerschap

5 Feministisch zelf voor alles betalen

4 grote onderbroeken

3 cellulites

2 teveel haar

1 *prive*
Dj Alpha
Nou ik zal m maar posten...
oowja nog ff voor de duidelijkheid (voor mensen als proxi en eyeriz) dit is een GRAPJE :D:D:D

01. 000000000000000000000000
02. 000000000000000000000000
03. 000000000000000000000000
04. 000000000000000000000000
05. 000000000000000000000000
06. 000000000000000000000000
07. 000000000000000000000000
08. 000000000000000000000000
09. 000000000000000000000000
10. ze hebben tieten en een kut en meer hoeven we niet te weten :stongue:
DJ_Siesta
hahahan LOL
Blik
hihi

**haalt zijn mod-skills naar boven voor de te verwachten flamewar tussen het vrouwelijk en mannelijk geslacht**
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Blik
hihi

**haalt zijn mod-skills naar boven voor de te verwachten flamewar tussen het vrouwelijk en mannelijk geslacht**


lol @ blik :D
Sandman
LOL.... had wel zoiets verw8..... :stongue: :stongue:
-=WVG=-
lol inderdaad redelijk voor hand liggend...

maar wel leuk hoor...!


(Check die vlag van mij :))

Eye-Riz
quote:
**haalt zijn mod-skills naar boven voor de te verwachten flamewar tussen het vrouwelijk en mannelijk geslacht**


:D

**trekt maliënkolder maar weer eens aan om zich op te maken voor de strijd** :D :D :D
Optimus Trance
quote:
Originally posted by -=WVG=-

(Check die vlag van mij :))


Is dat de vlag van Ethiopie ofzo?LOL:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement