|
MOPJE: Noem 10 positieve dingen van een vrouw
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| Nou ik hoef nix uit te leggen geloof ik :p, verzin het es, mensen die dit hebben meegekregen op de chat verziek t aub niet, das niet FUN :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
HAHA, zal ik m verklappen................................
Nee, toch maar nie. Vind ik lullig voor onze oversexte Jeroen!!!
GReeTZ |
|
|
| DJ_Siesta |
10 positieve dingen? damn zijn die er
xal het prberen
1.kut
2.tieten
maar die zijn soms ook negatief :D
ik wil'm horen!!! |
|
|
| Henkie_henk |
10 De interessante gesprekken
9 het samen winkelen
8 Ongesteld zijn
7 hoofdpijn hebben
6 zwangerschap
5 Feministisch zelf voor alles betalen
4 grote onderbroeken
3 cellulites
2 teveel haar
1 *prive* |
|
|
| Dj Alpha |
Nou ik zal m maar posten...
oowja nog ff voor de duidelijkheid (voor mensen als proxi en eyeriz) dit is een GRAPJE :D:D:D
01. 000000000000000000000000
02. 000000000000000000000000
03. 000000000000000000000000
04. 000000000000000000000000
05. 000000000000000000000000
06. 000000000000000000000000
07. 000000000000000000000000
08. 000000000000000000000000
09. 000000000000000000000000
10. ze hebben tieten en een kut en meer hoeven we niet te weten :stongue: |
|
|
| Blik |
hihi
**haalt zijn mod-skills naar boven voor de te verwachten flamewar tussen het vrouwelijk en mannelijk geslacht** |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Blik
hihi
**haalt zijn mod-skills naar boven voor de te verwachten flamewar tussen het vrouwelijk en mannelijk geslacht** |
lol @ blik :D |
|
|
| Sandman |
| LOL.... had wel zoiets verw8..... :stongue: :stongue: |
|
|
| -=WVG=- |
lol inderdaad redelijk voor hand liggend...
maar wel leuk hoor...!
(Check die vlag van mij :)) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | **haalt zijn mod-skills naar boven voor de te verwachten flamewar tussen het vrouwelijk en mannelijk geslacht**
|
:D
**trekt maliënkolder maar weer eens aan om zich op te maken voor de strijd** :D :D :D
 |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
(Check die vlag van mij :)) |
Is dat de vlag van Ethiopie ofzo?LOL:D:D:D |
|
|
|
|