|
Icq ?
|
View this Thread in Original format
| DJ Monzoon |
Antar att en del/de flesta av er har ICQ!?
Skriv ner era nummer! :)
Hade varit jävligt läckert med en massa svenska trance-fanatiker på ICQ-listan....gärna med feting-snabb uppkoppling!!:D Har själv 3 megabits..
Bäst just nu: Ayumi Hamasaki-Trauma (Dumonde remix) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Har inte ICQ (hata)
men skriver min MSN Messenger: JAreMANNEN, [email protected] |
|
|
| Gaby |
jag har...fast ni måste skriva att ni är från TA annars så struntar jag i att svara...om det inte är så att ni kommer med något kul så klart...
man får så mycket äckliga meddelanden så jag spyr!!! :mad: :mad: |
|
|
| fruktsoppa |
| vi skulle egentligen ha en activelist som ICQ 99b hade.. men man har tyvärr tagit bort det.. då har man som en grupp på ICQn o man kan göra grupputskick o så.. rätt bra faktiskt.. men, finns det nåt annant sätt än ICQ? |
|
|
| Aendy |
| Om vi börjar jiddra inbördes på ICQ, försvinner då inte hela syftet med TA:s forum? |
|
|
| fruktsoppa |
| Aendy.. du e en uppmärksam prick! |
|
|
|
|