return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Icq ?
View this Thread in Original format
DJ Monzoon
Antar att en del/de flesta av er har ICQ!?
Skriv ner era nummer! :)

Hade varit jävligt läckert med en massa svenska trance-fanatiker på ICQ-listan....gärna med feting-snabb uppkoppling!!:D Har själv 3 megabits..


Bäst just nu: Ayumi Hamasaki-Trauma (Dumonde remix)
SWE_TRANCE
Har inte ICQ (hata)
men skriver min MSN Messenger: JAreMANNEN, [email protected]
Gaby
jag har...fast ni måste skriva att ni är från TA annars så struntar jag i att svara...om det inte är så att ni kommer med något kul så klart...

man får så mycket äckliga meddelanden så jag spyr!!! :mad: :mad:
fruktsoppa
vi skulle egentligen ha en activelist som ICQ 99b hade.. men man har tyvärr tagit bort det.. då har man som en grupp på ICQn o man kan göra grupputskick o så.. rätt bra faktiskt.. men, finns det nåt annant sätt än ICQ?
Aendy
Om vi börjar jiddra inbördes på ICQ, försvinner då inte hela syftet med TA:s forum?
fruktsoppa
Aendy.. du e en uppmärksam prick!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement