return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
FEEEEEESTweekend in Utrecht: 29 september (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dr Mystical
Eye-Riz waar is het precies. Oudegracht 151, dat weet ik, maar is dat aan dezelfde kant als de McDonalds en is het voor of na de McDonalds, gezien vanaf die grote winkelstraat. (Ben ff alle namen vergeten :) rot drank)
Bellie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
jammer dat er geen blozende smiley is om te gebruiken bij een post... :)

U vroeg?:

Hehehe
ik heb je mix nog steeds niet geluisterd.Ik dacht dat die server veel sneller was.Ik kan er wel 1 voor je regelen(vertouw je me wel :D ),of heb je er zelf al 1?

GREETZ!!
Eye-Riz
Mystical, het is vanaf de Lange Viestraat (die winkelstraat) dus gewoon de gracht oplopen, langs de MacDonalds, en dan delaatste brug oversteken (je hoort de muziek vanzelf, precies tegenover de bioscoop (en die zit weer naast de Winkel van Sinkel)
Kan niet missen...

enne, Bellie, nog een keertje: BEDANKT! En nee, ik heb nog steeds geen andere server, dus kom maar op! en wel luisteren he? :)
Dr Mystical
Komt er nog een meeting morgenavond??
Of gaan we allemaal vlakbij Eye-Riz staan als ze draait?
Eye-Riz
Volgens mij is dat niet echt nodig, joh.... vertel even wat jij aantrekt, het is klein genoeg daar om elkaar te herkennen.... vooral als je aan het begin van de avond komt. Ik draai dus niet in OneFiftyOne zelf, maar in het tentje aan de andere kant van de brug (in die brug zit een deur die alles aan elkaar verbindt schijnt...)
Je ziet t allemaal vanzelf! En anders zoek je koekiemonster :D :D :D
Eye-Riz
DAMN Bellie, waar was je nou? heb je niet gezien! Heb Dr Mystical nog wel gezien,maar wa de hele tijd druk met van alles, dus kletsen is er niet echt van gekomen (sorry! ;))
Dr Mystical
Zo dat was zkr wel een phat feessie. Niet groot wel wreed. He Eye-Riz hardstikke bedankt dat je me op de gastenlijst heb kunnen krijgen!!! Trouwens, ben je nog op of kom je net je bed uit. Zelf kom ik net me bed uit rollen, precies op tijd voor het avondeten :D
Eye-Riz
Ik was om half acht thuis, en heb tot een uur of twee :D geslapen...
GRaag gedaan, je had geluk dat een paar vrienden van me besloten hadden om naar dat Freaks-feest te gaan, dus vandaar ;)
Ik laat het nog wel weer weten wanneer er iets te doen is, oke?
Dr Mystical
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ik was om half acht thuis, en heb tot een uur of twee :D geslapen...
GRaag gedaan, je had geluk dat een paar vrienden van me besloten hadden om naar dat Freaks-feest te gaan, dus vandaar ;)
Ik laat het nog wel weer weten wanneer er iets te doen is, oke?

Dat zou mooi zijn!! Alvast bedankt :)
Enne laat nog eens een setje van je horen, gisteren draaide je lkkr (ik heb t al gezegd tegen je, maar misschien ben je het weer vergeten ;))
Little Theseus
Damn... Die volgende keer ben ik er toch echt wel bij! Drie maal is scheepsrecht: ik heb nu 2 keer een feest bij jullie misgelopen, dat laat ik mezelf niet nog is gebeuren. Keep me informed!

Eye-Riz
uhm, het draaien ging niet echt optimaal hoor, volgende keer krijg je een betere set te horen. :p De monitor speaker was kapot, en het geluid van de zaal was ook niet om over naar huis te schrijven, dus...
Bovendien zat er een begrenzer op (morons!) terwijl ze hadden beloofd die eraf te halen; we hadden al eens in die zaal gedraaid, en hadden toen ook last van die begrenzer: geluid valt dan continue uit als je er even overheen gaat. (normaal draaien we in die andere tent, daar is het geluid prima) Afijn, volgende keer beter...

Enne, Theseus: :p :D
Ome_Mark
Hee Eye-Riz, Ik vond je wel superstrak draaien (ik was die kerel die met Dr_Mystical was). Ik ga zo ff je set luisteren...

Maarre ik vond het feessie dus top, alleen jammer dat we op het begin er niet meteen in konden omdat ze niet eens wisten of er een gastenlijst was :conf: maarja.... Ik vond het iig errug kewl daar...

Trouwens de begrenzer ging er later toch af....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement