|
fOR eVERYBODYYYYY !!!!!!!!!!!!!!11
|
View this Thread in Original format
| SiLvErSkY |
hello ppl
אז ככה
אני די חדש פה והכל
ובדיוק מתי שנכנסתי אחרי איזה 3 חודשים לפורמים האלה
יענו באותו יום בדיוק פתחו את הפורום לישראלים:P
בקיצר
כל מי שחלק מהפורום הישראלי
שיכתוב את השם שלו שנכיר יותר טוב אחד את השני
ונדע מי יש פה :P |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
hello ppl
אז ככה
אני די חדש פה והכל
ובדיוק מתי שנכנסתי אחרי איזה 3 חודשים לפורמים האלה
יענו באותו יום בדיוק פתחו את הפורום לישראלים:P
בקיצר
כל מי שחלק מהפורום הישראלי
שיכתוב את השם שלו שנכיר יותר טוב אחד את השני
ונדע מי יש פה :P |
גברררר.... ברוך הבאה לפורום שלנו
:p
אני יובל, בן 13.5 מגדרה...
אם ת'רוצה אני באיי סיי קיו
103926510 |
|
|
| ripcurl |
מזל טוב על ההצטרפות
אני אסף 16 וחצי
:D |
|
|
| dj alonzo |
!!!ברוכים הבאים לפורומים, אני בטוח שתהנה פה
אני אלון, בן 14 ממודיעין |
|
|
|
|