return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
fOR eVERYBODYYYYY !!!!!!!!!!!!!!11
View this Thread in Original format
SiLvErSkY
hello ppl

אז ככה
אני די חדש פה והכל
ובדיוק מתי שנכנסתי אחרי איזה 3 חודשים לפורמים האלה
יענו באותו יום בדיוק פתחו את הפורום לישראלים:P

בקיצר
כל מי שחלק מהפורום הישראלי
שיכתוב את השם שלו שנכיר יותר טוב אחד את השני
ונדע מי יש פה :P
DJ-Energy
quote:
Originally posted by SiLvErSkY
hello ppl

אז ככה
אני די חדש פה והכל
ובדיוק מתי שנכנסתי אחרי איזה 3 חודשים לפורמים האלה
יענו באותו יום בדיוק פתחו את הפורום לישראלים:P

בקיצר
כל מי שחלק מהפורום הישראלי
שיכתוב את השם שלו שנכיר יותר טוב אחד את השני
ונדע מי יש פה :P


גברררר.... ברוך הבאה לפורום שלנו
:p

אני יובל, בן 13.5 מגדרה...

אם ת'רוצה אני באיי סיי קיו
103926510
ripcurl
מזל טוב על ההצטרפות

אני אסף 16 וחצי
:D
dj alonzo
!!!ברוכים הבאים לפורומים, אני בטוח שתהנה פה

אני אלון, בן 14 ממודיעין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement