|
NOTA Theme
|
View this Thread in Original format
| dj_alfi |
Hey hey, alle norske producere på TA...
Vi må lage en NOTA theme... Det hadde vært fett å få dratt i gang en compo her oxo... |
|
|
| netroM |
Hmm... hvem skulle isåfall hoste og være dommmere?
Stryk meg på alle de tre tingene btw, kan hverken produsere/hoste etc... |
|
|
| Cryogenic |
| quote: | Originally posted by netroM
Stryk meg på alle de tre tingene btw, kan hverken produsere/hoste etc... |
Kan bare spamme ? |
|
|
| netroM |
presis
kan jo høre, men kan nesten aldri si at noe er dårlig...så derfor ubrukelig som dommer... |
|
|
| moore |
| Er med jeg! Vet ikke hvor bra det blir, men er vel lov å prøve? ;) Har sett topicen her lenge, men fatta ikke at NOTA var norske TA's før nå.. hehe |
|
|
|
|