return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
hej alla
View this Thread in Original format
Dj Warez
Hej alla!! Nu har man blivit medlem efter ett tips från fruktsoppa.
JAg har lyssnat på rave å trance i flera år men aldrig hört om denna sida! Men nu är jag medlem:D

dessa gillar jag: Dj Tiesto(förstås), Nostrum(skön hardtrance), in trance we trust och rave mission för att nämna nåra..


Hoppas det blir kul här:stongue:
reveal
det kommer det säkert att bli :)

välkommen
fruktsoppa
du är såå välkommen hit till den bättre delan av TA.
x-dream
Tjaba å välkommen till TA....

Här kommer du att trivas.....
mindshooter
quote:
Originally posted by Dj Warez
Hej alla!! Nu har man blivit medlem efter ett tips från fruktsoppa.
JAg har lyssnat på rave å trance i flera år men aldrig hört om denna sida! Men nu är jag medlem:D

dessa gillar jag: Dj Tiesto(förstås), Nostrum(skön hardtrance), in trance we trust och rave mission för att nämna nåra..


Hoppas det blir kul här:stongue:


Välkommen :)
Vem e du då IRL så att säga? Jag känner juh henke fast det vet du säkert redan....
303
welcome.
Dj Warez
mindshooter, jag e hannes från bagis-skolan
vi snackade lite på icq typ för länge sen..brände nåt åt varann oxå:cool:
mindshooter
quote:
Originally posted by Dj Warez
mindshooter, jag e hannes från bagis-skolan
vi snackade lite på icq typ för länge sen..brände nåt åt varann oxå:cool:


Jamenjo dig minns jag :)
Välkommen hit då.....
:p
SWE_TRANCE
Välkommen till TA!
Feant
quote:
Originally posted by Dj Warez
Hej alla!! Nu har man blivit medlem efter ett tips från fruktsoppa.
JAg har lyssnat på rave å trance i flera år men aldrig hört om denna sida! Men nu är jag medlem:D

dessa gillar jag: Dj Tiesto(förstås), Nostrum(skön hardtrance), in trance we trust och rave mission för att nämna nåra..


Hoppas det blir kul här:stongue:


Jag är kanske den som minst rätt att säga att du är välkomen här pga att jag är nog nyare än dig.. men du är välkommen :)

fruktsoppa
har du fixxat nåra nya uplifting album hannes?
Dj Warez
quote:
Originally posted by fruktsoppa
har du fixxat nåra nya uplifting album hannes?


Jag kommer inte ihåg vilken lista du fick av mig förut men nu e den updatad rejält!! Hd´n fylls varannan dag av nya skivor sen blir d panikbränning:rolleyes: Jobbit men sant...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement