|
varför har vissa en svensk flagga bredvid datumen som inlägget skrevs?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| ...medan andra inte har det? |
|
|
| fruktsoppa |
| gå till dina profile, och lägg till vilket land du kommer ifrån.. för att få en flagga.. |
|
|
| reveal |
| men jag har ju skrivit in location? eller det är kanske inte samma sak :) *testar* |
|
|
| reveal |
wohoo :)
frågan är nu vad man behöver location till längre... eller man kanske inte kan alla världes flaggor utantill... jaja
nu ser vi till att alla svenskar ser till att ha en svensk flagga i hörnet så att vi syns, och så det märks att vi regerar!!! :D |
|
|
| x-dream |
| Ska ta mig en titt på detta.......Coolt att se den gigantiska flagga!!!!! |
|
|
| mindshooter |
| Japp det är en ny grejs som swamper kommit på¨:) Ascoolt...fast sveriges färger är juh inte vackrast direkt :rolleyes: |
|
|
| reveal |
| vad menar du egentligen? att färgerna på forumet inte motsvarar de på sveriges flagga i verkligheten, eller att du tycker att sveriges färger är fula??? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
vad menar du egentligen? att färgerna på forumet inte motsvarar de på sveriges flagga i verkligheten, eller att du tycker att sveriges färger är fula??? |
Asså jag respekterar juh flaggan i sig.....har ignet emot den...men gult och blått är inga fina färger i almänhet... ;) |
|
|
| reveal |
| ok... jag tycker att gult och blått är hur fint som helst |
|
|
| Aendy |
| Finns ingen större känsla än att dra på sig det gul/blå. |
|
|
| reveal |
varför har du valt micronesiens flagga istället för sveriges? :)
(jepp, blå/gult är mkt mkt fint) |
|
|
| Aendy |
| Den e la åsså blå/gul? |
|
|
|
|