return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
BETA Party Reviews (pg. 6)
View this Thread in Original format
Nyah
quote:
Originally posted by TOR
je hebt volkomen gelijk, hoor.. denk dat iedereen er alweer zin in heeft.

mijn complimenten nog voor het licht en het geluid, ik was echt onder de indruk!

copy that ;)
Jasperovitsj
Ik moet wel zeggen dat we qua licht en geluid echt wel een goeie deal hebben gekregen, en ik hoop dat we dat de volgende editie ook kunnen krijgen! De laser zal in ieder geval weer van de partij zijn, you can count on that! ;)
Meltoz
Heb inderdaad e héél leuk feestje gemist, kan je zo afleiden uit al die leuke reviews en die schitterende pics, aan alle auteurs hiervan m'n grote dank, toch nog e beetje het gevoel da'k erbij was..:)

Hoe komt dat de BeTa's eigenlijk verlore hebben met het voetbal, was de tegenpartij zo sterk of was er ni echt e samenhorigheid bij ons? Volgende keer is de balance positief voor ons :D

Dikke proficiat aan al de organisatoren, knap staaltje!!!!!!!!!

BeTa's ROCKS ;) :) :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Meltoz


Hoe komt dat de BeTa's eigenlijk verlore hebben met het voetbal, was de tegenpartij zo sterk of was er ni echt e samenhorigheid bij ons? Volgende keer is de balance positief voor ons :D


Ze waren verrassend sterk eigenlijk! :)
Er zaten een paar mannen bij die echt wel goed konden voetballen, ik verschoot ervan! En pas op, in de eerste helft hebben we goed kunnen bijbenen, maar tegen het einde van de tweede helft was de pijp uit bij sommigen onder ons, en werden we genadeloos afgemaakt...:sadgreen:
Zehra
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
EDIT: Heeft er iemand soms nog wat webspace over, want ik geraak niet meer op mijn ftp...


\o

heb ze ff online gegooid... jasper's pix staan dus hier! no thanks pls! it's my job als mod... kuch... vice-mod :cool:
Kaidreas
amai amai, dat waren de begaaide foto's zo te zien?? :D
iedereen was precies goed in de wind :D
TOR
quote:
Originally posted by Kaidreas
iedereen was precies goed in de wind :D


of in een trance ;)


btw, what in the name of grandmother's third wrinkled boob doet die Japanse vlag bij u? :wtf:
Tiger777
quote:
Originally posted by Kaidreas
amai amai, dat waren de begaaide foto's zo te zien?? :D
iedereen was precies goed in de wind :D

Ik had ook percies den indruk :p
En op zehra's foto's is daar percies NIKS van te zien... Hoe doe je het toch jasper? :haha:
Kaidreas
quote:
Originally posted by TOR

btw, what in the name of grandmother's third wrinkled boob doet die Japanse vlag bij u? :wtf:

dunno. ik heb me altijd al wat japaner gevoeld :D
hehe neen, ik vind het gewoon een leuke vlag van het land van de opkomende zon:cool:
Zehra
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik had ook percies den indruk :p
En op zehra's foto's is daar percies NIKS van te zien... Hoe doe je het toch jasper? :haha:


guys, keep in mind dat ik meer dan 250 fotos had en er maar 180 online staan nu... ;)

pooley
ela ni censureren he !
Zehra
quote:
Originally posted by pooley
ela ni censureren he !


ben je zeker? :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement