|
Beta DJ contest (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Owja, niet om lastig te doen, maar ik vind dat elke DJ MINSTENS 30 minuten zou moeten krijgen om zijn ding te doen, 45 zou zelfs nog beter zijn! ;)
Zeker omdat er voornamelijk trance en prog gedraaid zal worden, en als je maar 15 of 20 minuutjes hebt kan je 3 of 4 plaatjes mixen, en daar heb je als jury - en Dj - ook niet veel aan vind ik... |
|
|
| eieregooie |
Wat dacht je van gewoon een uur? :)
Tis nie dat we 20 DJ's in 1 avond moeten proppen he ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wat dacht je van gewoon een uur? :)
Tis nie dat we 20 DJ's in 1 avond moeten proppen he ;) |
Dees vin'k e goe idee se :) en vaak komen ze dan van Ei ook nog ;), MOOI!! |
|
|
| Kaidreas |
ik wil ook wel proberen..:D
neen serieus. ik heb al tegen jack gezegd, dat ik vanaf nu elke dag ga oefenen. en zaterdag (ik had ws gewoon geen zin) :toothless |
|
|
| dj Zevan |
60 a 80 min zal wel genoeg zijn denk ik
kunt ge mooi n cdke vol mixen |
|
|
| TOR |
| ik zie hier mensen praten over een 'avond'... vindt dit gebeuren dan niet online plaats, zoals op het Hollandse forum? |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Tis NIE dat we 20 DJ's in 1 avond moeten proppen he ;) |
als vergelijking bedoeld tor
niet letterlijk
wakker blijven kerel :p |
|
|
| TOR |
hehe, my bad :o
het is ook omdat Jasper het over "laptops meesleuren" had...
never mind what i said :) |
|
|
| Tiger777 |
Het hele gebeuren blijft hier eh, dus geen avond organiseren of zo (teveel werk :p )
De duur van een setje moet toch best ergens tussen de 55 & 75 minuten zijn.
Dus, voorlopig hebben we:
Deelnemers
Tiger777
Jasperovitsj
Zehra(??)
dj Zevan
xcape
FredNova
Xilver
Eagle'
Kaidras
Meltoz
Juryleden
Ei(tijd genoeg om alles te jureeren)
Tor(als zijnde de muziekaddict :) )
Op het Hollands forum waren er meerdere rondes. Misschien dat we dat kunnen overnemen als er nog meer kandidaten meedoen? Als er bijvoorbeeld 12 deelnemers zijn kunnen we 2 rondes doen waarbij de juryleden 6 setjes moeten selecteren die naar de volgende mogen. na een 2e ronde blijven er nog 3 over. En in een 3e ronde wordt een winnaar gekozen. Zien jullie dat zo zitten of is het een beetje te omslachtig? Het rondesysteem of direct een winnaar kiezen? |
|
|
| dj Zevan |
| ist dan de bedoeling dat voor elke ronde n nieuwe mix moet worden gemaakt? |
|
|
| Freezel |
| /me meldt zich aan als jurylid :) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
ist dan de bedoeling dat voor elke ronde n nieuwe mix moet worden gemaakt? |
ei of freezel, hoe ging dat bij jullie juist?
genoteerd freezel ;)
Zeg euh, de winnaar krijgt misschien zijn setje op ETS? :conf: ;) |
|
|
|
|