return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Beta DJ contest (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Owja, niet om lastig te doen, maar ik vind dat elke DJ MINSTENS 30 minuten zou moeten krijgen om zijn ding te doen, 45 zou zelfs nog beter zijn! ;)
Zeker omdat er voornamelijk trance en prog gedraaid zal worden, en als je maar 15 of 20 minuutjes hebt kan je 3 of 4 plaatjes mixen, en daar heb je als jury - en Dj - ook niet veel aan vind ik...
eieregooie
Wat dacht je van gewoon een uur? :)

Tis nie dat we 20 DJ's in 1 avond moeten proppen he ;)
Meltoz
quote:
Originally posted by eieregooie
Wat dacht je van gewoon een uur? :)

Tis nie dat we 20 DJ's in 1 avond moeten proppen he ;)


Dees vin'k e goe idee se :) en vaak komen ze dan van Ei ook nog ;), MOOI!!
Kaidreas
ik wil ook wel proberen..:D
neen serieus. ik heb al tegen jack gezegd, dat ik vanaf nu elke dag ga oefenen. en zaterdag (ik had ws gewoon geen zin) :toothless
dj Zevan
60 a 80 min zal wel genoeg zijn denk ik
kunt ge mooi n cdke vol mixen
TOR
ik zie hier mensen praten over een 'avond'... vindt dit gebeuren dan niet online plaats, zoals op het Hollandse forum?
dj Zevan
quote:
Originally posted by eieregooie
Tis NIE dat we 20 DJ's in 1 avond moeten proppen he ;)


als vergelijking bedoeld tor
niet letterlijk
wakker blijven kerel :p
TOR
hehe, my bad :o

het is ook omdat Jasper het over "laptops meesleuren" had...

never mind what i said :)
Tiger777
Het hele gebeuren blijft hier eh, dus geen avond organiseren of zo (teveel werk :p )

De duur van een setje moet toch best ergens tussen de 55 & 75 minuten zijn.

Dus, voorlopig hebben we:
Deelnemers
Tiger777
Jasperovitsj
Zehra(??)
dj Zevan
xcape
FredNova
Xilver
Eagle'
Kaidras
Meltoz

Juryleden
Ei(tijd genoeg om alles te jureeren)
Tor(als zijnde de muziekaddict :) )


Op het Hollands forum waren er meerdere rondes. Misschien dat we dat kunnen overnemen als er nog meer kandidaten meedoen? Als er bijvoorbeeld 12 deelnemers zijn kunnen we 2 rondes doen waarbij de juryleden 6 setjes moeten selecteren die naar de volgende mogen. na een 2e ronde blijven er nog 3 over. En in een 3e ronde wordt een winnaar gekozen. Zien jullie dat zo zitten of is het een beetje te omslachtig? Het rondesysteem of direct een winnaar kiezen?
dj Zevan
ist dan de bedoeling dat voor elke ronde n nieuwe mix moet worden gemaakt?

Freezel
/me meldt zich aan als jurylid :)
Tiger777
quote:
Originally posted by dj Zevan
ist dan de bedoeling dat voor elke ronde n nieuwe mix moet worden gemaakt?

ei of freezel, hoe ging dat bij jullie juist?

genoteerd freezel ;)
Zeg euh, de winnaar krijgt misschien zijn setje op ETS? :conf: ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement