return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 
Vet någon vart alla tranceklubbar i gbg finns!? (pg. 2)
View this Thread in Original format
RebeL9
köpte faktiskt hem vattenpipor från semestern. alla är välkomna på ett bloss! =)
dbl
quote:
Originally posted by RebeL9
köpte faktiskt hem vattenpipor från semestern. alla är välkomna på ett bloss! =)

jaså.. hehe.. kanske tar o kikar förbi nån dag då :p
Habib
Vi trancefans/megaproducers borde anordna en riktig trancefest någonstans i en skog eller liknande. Är det bara jag som tycker den idéen låter cool?
RebeL9
quote:
Originally posted by Habib
Vi trancefans/megaproducers borde anordna en riktig trancefest någonstans i en skog eller liknande. Är det bara jag som tycker den idéen låter cool?

hur gammal är du förresten? :)
Habib
quote:
Originally posted by RebeL9
hur gammal är du förresten? :)

23
RebeL9
ok 10 år äldre än mig!
Habib
Men du vet det är aldrig för tidigt att röka vattenpipa!
RebeL9
morsan gav mig pipan istället för tutten :/
Habib
Dah själv har jag aldrig kunnat sluta suga på mammas tutte så för att kunna röka vattenpipa måste jag stoppa upp den i stjärten men effekten blir märkbart bättre måste jag säga.
cviper
Vad sägs om ett GÖ:TA meetup på göteborgskalaset? Skulle vara kul att träffa lite ta:s IRL :p

Habib
quote:
Originally posted by cviper
Vad sägs om ett GÖ:TA meetup på göteborgskalaset? Skulle vara kul att träffa lite ta:s IRL :p

På lördag den 14: onde skall jag till stan alldeles packad och i mitt sanna tranceaddict-rus. Är fler på!?
SWE_TRANCE
Jag kommer att vara i götet den 14:e också
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement