|
Paras rumpukone
|
View this Thread in Original format
| digitalbeat666 |
| mikä paras rumpukone tällä hetkellä? Itse ajattelin jotain korg electribeä tai vastaavaa. |
|
|
| Mr.Mystery |
| Itse en näe minkäänlaista tarvetta rumpukoneelle pelkästään musan tekemiseen, kun softalla saa tehtyä kaiken - tietty jos meinaat liveshowta vetää niin ehkä sitten. |
|
|
| digitalbeat666 |
| onhan tuossa perääkin mutta analogisella rumpukoneella saapi tuhdimmat soundit ja on hyvä olemassa keikalla. Onhan toki samplelevyjä softalleki joilta saa ihan hyvät rumpusoundit esim. Zero G:n samplelevyt. Mun mielestä rumpukone on silti hieman parempi kuin joku digitaalinen VST rumpukone tai Reasonin ReDrum, no riippuu tietysti sampleista. Mielestäni ero soundissa ei ole enää nykyään kuitenkaan suuri vst:n ja analogisten välillä. Riippuu myös tuottajan taidoista saada aikaan kunnollinen rumpujen ohjelmointi tietokoneella. |
|
|
| BetaFactory |
| On myös olemassa joku ruotsalaisvalmistettu ja erittäin suosittu rumpukone, mutta piru vie kun en edes muista valmistajan nimeä tällä haavaa. :whip: |
|
|
| digitalbeat666 |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
On myös olemassa joku ruotsalaisvalmistettu ja erittäin suosittu rumpukone, mutta piru vie kun en edes muista valmistajan nimeä tällä haavaa. :whip: |
tarkoitat varmasti maanmainiota ruåtsalaista Machine Drumia ;) :
http://www.machinedrum.com/
Valmistaja Elektron
http://www.elektron.se/ |
|
|
| BetaFactory |
| Jep, juuri tuota mallia tarkoitin. |
|
|
|
|