return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אני רוצה לקנות מיקסר וקומפקט וזקוק לחוות דעת
View this Thread in Original format
Dj Moriano
אני רוצה לקנות מיקסר של numark em-460 וקומפקט של tascam cd-302 וצריך לדעת חוות דעת אם שווה לקנות אותם או שעדיף לקנות משהו אחר.

ושהמשהו האחר יהיה בערך באותם מחירים בבקשה.
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
DJ-Energy
אחי...

לא ממש מכיר ת'מיקסרים.

יש לך אולי תמונה שאתה יכול להראות לנו?...
dj alonzo
הטאסקאם הוא קומפקט מעולה, יש בבו מלללללא אפשרויות, הוא מאוווד קל לשימוש והאיכות שלו טובה.
בקשר למיקסר, הוא לא טוב בכלל... יש בו את הקאוס פד שזה מגניב, אבל יש בו מיליון באגים והאיכות שלו בכלל לא משהו... במחיר הזה עדיף ך את הרולנד 1000 או הווסטאקס 275
DJ-Kreing^^
מישהו מכיר אתר ישראלי בעברית שמתעסק בדברים כאלה?
ציוד תקליטים ודיסקים???
dj alonzo
תנסה את
www.acapella.up.co.il
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement