return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ליידי דרגון (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike
אמרתי לך אחי אני רוצה לקנות

MC GROOVE 808

זה מודול מיוחד לקטע הזה!
משהוא בן זונה...
אבל זה עולה פוווול כסף!!!!

4,500!!!

ויש עוד איזה מכשיר חדש שהגיע לארץ לא מזמן ואני לא זוכר את השם שלו אבל הוא עולה 10,000 שקל!!!
:( :( :(

נראה אני בטח בסוף יקנה אחד מהם פשוט צריך לחשוב טוב לפני כזה בזבוז של כסף ובייחוד שאני מתגייס עוד מעט
...


אז אתה מחכה עד שתגמור צבא?
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אז אתה מחכה עד שתגמור צבא?


עדיין לא החלטתי - קודם אני יראה איפה אני ישרת ואם זה יהיה קרוב לביית אני יקנה עכשיו אם לא אז אני יחכה עם זה קצת... :( בטח כבר יצאו מלא חדשים עד שאני יגמור צבא
...
:rolleyes:
dj alonzo
אני מת כבר לקנות סופרנובה 2.... אבל הוא עולה פוווול כסף..
?אתה מכיר את זה
Gil Shwarts
תראה,
אני מפיק מוזיקה כבר כמה שנים ואני יכול לומר לך בוודאות שלמרות שיש לי ציוד ואולפן וכו'... אני משתמש לרוב בתוכנות מחשב כמו ה
Sound Forge 5.5
וה Reason 1.01
תוכנות המחשב נהיות יותר ויותר מקצועיות, בReason אתה אפילו לא צריך ציוד כמעט, הכל נמצא לך שם built in
אבל...
כדי להפיק את הטראקים במקצויות מקסימלית... עדיף ציוד מחובר לתוכנה
עצתי היא, תתחיל בקטן... תסיים ענק! :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
כדי להפיק את הטראקים במקצויות מקסימלית... עדיף ציוד מחובר לתוכנה
עצתי היא, תתחיל בקטן... תסיים ענק! :)


בדיוק....
כמה שהתוכנות היום טובות עדיין עדיף ציוד מחובר לתוכנה...

חוץ מזה לגבי מה שאמרת שיש היום בתוכנות הכל זה בערך נכון אבל לתוכנה חזקה של אולפן עם פונקציות של אולפן צריך
PLUG-IN'S
במחשב שעולים המון המון כסף...

באולפנים שהקלטתי בהם רק הפלאגים להפעלה של התוכנות האלה עולים 20,000 שקל ועוד צריך לשלם על התוכנה עצמה (למרות שהיום אפשר לצרוב והכל) אבל בכל מקרה צריכים לשלם על הפלאגים למחשב... העסק הזה יקר אחושילינג
:(
Trance man
הקלטת טראקים באולפן???

יש לך משהו שאני יכול לשמוע ??:cool:
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man
הקלטת טראקים באולפן???

יש לך משהו שאני יכול לשמוע ??:cool:


זה לא טראנסים (עדיין :) ) ניגנתי על סינטי עד לפני חצי שנה (שבערך הפסקתי מאז) ועשיתי פס-קול לסרט סטודנטים וכאלה דברים שהייתי באולפן כדי להקליט אותם...

אני צריך מודולים וכאלה כדאי להתחיל להפיק טראנסים ודברים שאני יותר אוהב...
;)
Trance man
מישהו יודע איפה אני יכול להוריד את
reason
מהאינטרנט?

שמעתי הגירסה המלאה שוקלת 1 וחצי ג'יגה!



אה ועוד שאלה.... כולכם פה כבר למדתם תיאוריה של מוזיקה והכל?

כי אני עוד לא למדתי נגינה, ואני רוצה ללמוד את זה מתישהו!!
אז אולי מישהו יכול להגיד לי, כמה שיעורים לוקחים בדרך כלל? וכמה זה עולה?
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Trance man
מישהו יודע איפה אני יכול להוריד את
reason
מהאינטרנט?

שמעתי הגירסה המלאה שוקלת 1 וחצי ג'יגה!



אה ועוד שאלה.... כולכם פה כבר למדתם תיאוריה של מוזיקה והכל?

כי אני עוד לא למדתי נגינה, ואני רוצה ללמוד את זה מתישהו!!
אז אולי מישהו יכול להגיד לי, כמה שיעורים לוקחים בדרך כלל? וכמה זה עולה?



אתה לא צריך ללמוד תיאוריה כדי להפיק מוזיקת טראנס...
בעיקרון אתה צריך שמיעה מוזיקלית טובה

אם אתה עדיין אוצה לדעת, אני למדתי בערך 6-7 שיעורי תווים כשהייתי בכיתה ב נראה לך :)

וזה הספיק לי
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man

כי אני עוד לא למדתי נגינה, ואני רוצה ללמוד את זה מתישהו!!
אז אולי מישהו יכול להגיד לי, כמה שיעורים לוקחים בדרך כלל? וכמה זה עולה?



120
שקל לשעה - זה מה שלי עלה אצל מקצועי עם אולפן הקלטות וכל מיני כאלה דברים
ואתה צריך תאוריה כדי להפיק מוזיקת טראנס - כל מי שלמד תאוריה יגיד לך את זה ומי שעוד לא למד לא יודע כמה זה יוסיף לו או כמה זה חסר לו...

כל דבר בטראנס קשור לתאוריה ומתבסס על תאוריה - ברור ששמיעה מוזיקלית טובה עוזרת אבל גם היא מתבססת על תאוריה אפילו אם זה שמפיק בלעדייה לא יודע שבמקרה הוא מתבסס עליה...

ושאלת כמה שיעורים לוקחים בדרך כלל - אין לזה תשובה כי אין סוף לתאוריה וכמה שיותר זה רק יכול לעזור יותר
...
לדעתי חומר בסיסי שיספיק ויעזור לך לוקח בערך חצי שנה עד שנה

Trance man
quote:
Originally posted by luckystrike



120
שקל לשעה - זה מה שלי עלה אצל מקצועי עם אולפן הקלטות וכל מיני כאלה דברים
ואתה צריך תאוריה כדי להפיק מוזיקת טראנס - כל מי שלמד תאוריה יגיד לך את זה ומי שעוד לא למד לא יודע כמה זה יוסיף לו או כמה זה חסר לו...

כל דבר בטראנס קשור לתאוריה ומתבסס על תאוריה - ברור ששמיעה מוזיקלית טובה עוזרת אבל גם היא מתבססת על תאוריה אפילו אם זה שמפיק בלעדייה לא יודע שבמקרה הוא מתבסס עליה...

ושאלת כמה שיעורים לוקחים בדרך כלל - אין לזה תשובה כי אין סוף לתאוריה וכמה שיותר זה רק יכול לעזור יותר
...
לדעתי חומר בסיסי שיספיק ויעזור לך לוקח בערך חצי שנה עד שנה


ותגיד..אתה חושב שאפשר ללמוד תיאוריה מספרים או מהאינטרנט?
luckystrike
quote:
Originally posted by Trance man


ותגיד..אתה חושב שאפשר ללמוד תיאוריה מספרים או מהאינטרנט?


אני לא חושב כי זה קשה להתמיד בזה דרך אינטרנט או ספר...

התאוריה עצמה יחסית זה דיי משעמם אבל שאתה יודע איתה ומתחיל לעבוד זה עוזר חבל על הזמן... בלי זה אי אפשר לדעתי להפיק בצורה מקצועית

לך ל"מרום" שזה חנות שמתמחה בציוד למוסיקה ובספרים ותשאל אם יש ספר טוב שמלמד תאוריה (פרוקי אקורדים , התאמות סולמות ,תיפוף חשמלי על
MIDI
,עבודה על סיגאונסר ועל ערוצי הקלטה , וכו , וכו - אין לזה סוף כמו שאמרתי ) דרך אגב יש לך ציוד? סינטי,תוכנות וכאלה? ואם כן איזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement