|
[22-09-2004] Laurent Garnier & Jeff Mills B2B - Paradiso, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Er komt een clubtour van Jeff Mills & Laurent Garnier, misschien wel de twee grootste technolegendes. Ze doen NL ook aan:
Laurent Garnier, Jeff Mills B2B, Paradiso [22-9-2004]
Het duurt nog even ja en het is op een woensdag, maar ik neem aan het posten hier wel waard. Want als de vvk begint, is het denk ik RAP uitverkocht..........
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| basd |
Over die twee grootste technolegendes heb ik een iets andere mening, maar goed :)
Wel interessant, zeker Laurent Garnier staat niet vaak in Nederland geboekt. Alleen zo verdomde jammer dat het een woensdag is.. |
|
|
| Chicane |
The Man With The Red Face OMYGOSHKTNXFORTHEINFO!1one
Netjes, alhoewel ik aan Mills-techno geen flikker aan vind |
|
|
| franzelare |
| staat nog niet in de agenda van paradiso, waar heb je dat vandaan? |
|
|
| SnuggLe |
Ja van Clubcharts oa, maar het stond op meerdere boards (..ik wordt beschuldigd van copy/paste praktijken.... :rolleyes: :o ), maarja, het was hier toch wel een keer opgekomen.
Het stond overigens zelf op de site van Laurent Garnier.
Ze komen ook nog in de Fuse in Belgie. |
|
|
| kolkiewolkie |
| Lijkt mij een vet feestje maar het is redelijk onverantwoord om hier naartoe te gaan :( . M'n master is dan net begonnen en die vrijdag moet ik ook al laten schieten. Wel jammer want dit duo heeft ooit een liveset gefrabriceerd die af en toe nog steeds door de speakers knalt (beide @ Ik hou van techno 2001). |
|
|
| Miss Proximus |
| ff kieke :D |
|
|
| franzelare |
hmm
zoals het er nu uit ziet ga ik hier niet bij zijn want dan zit ik in nieuw zeeland... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by franzelare
hmm
zoals het er nu uit ziet ga ik hier niet bij zijn want dan zit ik in nieuw zeeland... |
Wat vervelend nou. |
|
|
| Gonzo |
Fuse it will be.
Two legends in a legendary club :D |
|
|
| Gonzo |
Nog meer mensen die aanstaande zaterdag naar Brussel komen? :)
Zin :crazy: |
|
|
|
|