return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Back in the days (technofest i sthlm)
View this Thread in Original format
Smekbar
fick mail om den här festen på badboll.. verkar sjukt najs, är ganska sugen på att dra upp till sthlm nu i helgen... får se om man kan lösa det... :)

Djs:
Patrik Skoog :eyespop:
Joel Mull :crazy:
Hardcell :crazy:
Pär Grindevik

Live ?
DualRange
Duo-Ja

mer info på
http://www.backinthedays.tk/

va säger du lazlo? :) ser mysigt ut va? :p
Can
joel mull :D :eyes:
Laszlo
quote:
Originally posted by Smekbar
va säger du lazlo? :) ser mysigt ut va? :p

Det ser alldeles förträffligt ut - men inte heller denna veckan vann jag något på de två trisslotter jag köpte då jag var och handlade mat på Willy's. Dessutom vägrar biljävlen att starta - det börjar krisa sig nu eftersom det bär av mot Amsterstam redan nästa onsdag.... :| Bäst att packa ner rollerblandsen i fall biljävlen skulle börja strejka på Autobahn.

Varför hålls alla jävla fester i nollåttaland för?! Vad är det för fel på Växjö och Rydaholm??
:conf:
EsseT
WHOO snacka om att den festen kan bli skoj fick med info från badboll för en tid sedan...vill ju dit =( snyft men jag får offra den om jag ska på kryssning o MYSTERYLAND o kankse kankse rank1...ahh fattar inte hur jag orkar med allt =) PARRTY när man är ON TOUR... hihi
nosfea
finns det någon adress?

/nos
Smekbar
tja på deras hemsida står ju:
T-bana från centralen till Alvik. Gustavslundsvägen 149b.
(3 min från stationen)

ligger ju även bilder på lokalen på sidan och det ser fan ut att vara perfekt för en technofest, dvs en riktig fabrikslokal... omg vad jag vill dit...
x-dream
:eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy:

Satan i gatan vilken fest...Hmmm

Patrik Skoog
Joel Mull
Hardcell
Pär Grindevik

Skulle man allt gärna vilja åka på...

:disbelief
Pjox
Jag funderar på att bege mig dit.. Har tyvärr ingen att dra me mig och har ingen lusst att åka dit själv så fårse hur det blir ganska trevligt låter det ändå :)
P4z!
vill också dit..
dj_hysterix
hmm funderar också på gå :)

gurra
Funderar också på att dra dit... rycker in på måndag så kanske passa på att röja en sista gång. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement