return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
----------------- (Geen Onderwerp)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Ik wil allen ff melden dat ik knetter zat ben en dat ik nog harder ga zuipen de komende uren...

Dus Jong en lui...Veel plezier vanavond!!!!

GReeTZ,
The 1 & only, the Holy!!!

Ow ja...ik zit in Groningen, dus das altijd leuk!!!!
HiGH_NrG
Have fun man! :D
Blik
zuip ze (lukt denk ik wel)
Henkie_henk
eeey aappie

veel plezier man.. zuipze.. en kijk uit voor dat schorem daar..

en thx voor die meeltjes.. zijn sterk.. vooral die blonde :p Blond van onder donker van benede..
Little Theseus
wehehehehe!
das ook toevallig!
Ik kom uit school, LANG en VEEL gezopen, ik ben helemaal kort, ga achter de computer zitten (wat netaan lukte :) ) en er is een thread over da priest die dronken is! Daso ok ff toevalug!
Mooi joh!
Heej ik praat wel weer als ik ben bijgenuchterd. Utrechters: gefelie met jullie wedstrijd. laterszzzzzzzzzzzzzz:stongue: :stongue:
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Henkie_henk
eeey aappie

veel plezier man.. zuipze.. en kijk uit voor dat schorem daar..

en thx voor die meeltjes.. zijn sterk.. vooral die blonde :p Blond van onder donker van benede..


DIE BATHROOM GIRL IS DE LEKKERSTE!!!!!!!:D:D:D
(sorry, weer een nutteloze post van mij:D)
!_PeTrUs_!
Ik ben nu echt zzzuper zat aan het raken. Ik moest ff wat Trance downen. omdat ze dat hiero niet hebben (ja, inderdaad!! KNEUZEN). Daarom ben ik nu weer hiero. Mijn dank voor alles. En met dat zuipen zal het wel lukken!!! Alleen nu nog een mokkeltje dat orale bevrdediging geen probleem vindt!!!!!

GReeTZ
Miss Proximus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik wil allen ff melden dat ik knetter zat ben en dat ik nog harder ga zuipen de komende uren...

Dus Jong en lui...Veel plezier vanavond!!!!

GReeTZ,
The 1 & only, the Holy!!!

Ow ja...ik zit in Groningen, dus das altijd leuk!!!!


Ik ben t ook ZWAARRRR zat :p en hey ik mis je op msn :)
Little Theseus
hehehe! Ik postte zowat een nieuwe thread ipv een nieuwe post :D :D :D !
Petrus! Pas op dat je orale bevredigster niet per ongeluk een gozer is!
Ik heb gelachen in de kroeg daarnet joh! Ik heb geloof ik driekwartier met een of andere gast staan discussieren: Hij beweerde dat hij nog nooit van zn leven had gerukt :eyes: .. Dat KAN toch niet!!! Wahaha, dus ik m maar proberen te overtuigen dattie niet moest lullen enz. en hij bleef tot t end serieus ontkennen. Hehe toch knap dat je iets zo HARD kan ontkennen zeg! :toothless
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Optimus Trance


DIE BATHROOM GIRL IS DE LEKKERSTE!!!!!!!:D:D:D
(sorry, weer een nutteloze post van mij:D)


neej man!! die blonde.. man man.. jij hebt ook geen smaak :) (maarja je bent dan ook geen oldschool ta he :D

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus


Ik ben t ook ZWAARRRR zat :p en hey ik mis je op msn :)


Nou lieverd, ik mis jouw ook wel. Alleen jammer dat ik nu maar ongeveer 1 of 2x per week on-line ben. Als je niet op TE komt ga ik een overdosis vreten. Dus KOMEN!!!!!!!!!!

GReeTZ
Miss Proximus
:( als iedereen dan f gaat duimen voor mijn vriendje dan kom ik wel :)
en ik wil je ooooohooooooook meeten petor!!!!!!! :) :) Meester Gek!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement