|
Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
:( waarom mocht ik toch altijd alleen maar naar Villa Achterwerk kijken :(
ik voel me zo buitengesloten! |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Jukx
:)
En ik weet ook heel erg extreem over welke serie jij het nu hebt! :)(volgens mij dan hoor) en dat is niet degene die Optimus bedoelt... volgens mij bedoeld Optimus een nóg oudere serie!
Die ene die jij bedoelt is toch dat ze ook altijd in een hamburger tent gaan eten enzo (naja, dit klinkt een beetje stom maar ik weet volgens mij wel welke je bedoelt. :)) Het werd in ieder geval altijd op Telekids uitgezonden toch? Die serie die Optimus bedoelt (als het de serie is die ik vermoed) kwam altijd op nederland 2 of 3. Want volgens mij was er in die tijd nog geen RTL 4.... |
Ja, je hebt gelijk Jukx, tis een ouwere serie dan die BH Teens. Ik weet t niet precies meer, maar volgens mij bestond RTL of Veronique toen nog niet, nee... |
|
|
| Jukx |
2 Vinyl Boy:
De Wasbeertjes (of The Racoons) is tegenwoordig ook weer op tv he!! Alleen ze gebruiken hele andere stemmen nu... dat is dan wel weer heel erg jammer!
[edit]jij wordt trouwens ook flink onder vuur genomen op de digitale "zeer belangrijke personen" ontmoetingsplek! [/edit] |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Yeaaaah!!!! Skeletor's THE MAN!!!
Ik had vroeger dan ook niet HeMan maar Skeletor hehehe:D:D:D |
Ik had ze alle2! :D
Voor de rest had ik duz ook echt superveel van de Ghostbusters, Gi Joe heb ik gespaard, turtles heb ik veel van gehad, later zelfs nog Jurassic Park.
Saved by the bell, ja dat was ook altijd leuk! Met Zack en Kelly enzo. Trouwes iets van deze tijd. Heeft er iemand welles Ocean girl gekeken? Dat keek ik toen dat elke zaterdag of zondag kwam op RTL4. Vond ik best een leuke serie.
Maple Town vond ik ook altijd leuk, met Petty, Bobby en die rest halve garen bij elkaar :p
Foofur, ja dat was relaxt, Dino Riders keek ik ook wel vaak en Denver... Die heb ik geloof ik ooit eens nagetekend. Ben benieuwd of mn ma m bewaard heb, zoja dan scan ik m wel in :D
De wasbeertjes roelen ook nog steeds, wordt volgensmij nog steeds uitgezonden. |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
:( waarom mocht ik toch altijd alleen maar naar Villa Achterwerk kijken :(
ik voel me zo buitengesloten! |
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh DAT VIND IK ZIELUHG!!!!! Jeugd naar de klote! :( |
|
|
| Henkie_henk |
ALleen buurman en buurman was leuk van villa...
Villa achterwerk cheap ass low budget domme kwasie artistieke tekenfilmpjes.. gelukkig hebben die niet mijn hersens vervuilt (Daar had ik gi-joe later voor)
en saved by the bell rulede zwaar.. niet zo heel lang geleej (2 jaar lol) ware er nog herhalingen :) dikke cool.. ik vond die kelly altijd wel leuk lol.. had ze ook nog vriendin met krulletjes.. (dat was vriendin van die breejje.. slater?? haha ik ben gek) en die had alien hoofd..
en dan had je principal bla bla..
ppppsssst alpha mapel town was dat niet voor meisjes?? lol
Ow ik had ook veel gi-joes ja :) eg verreweg het meest.. maar k had ook nog een he-man zonder armen.. en ghostbusters had ik ook.. 1tje had zon pistool... en dan moest je aan knopje draaien.. en dan ging dat uitstekende gekronkelde ding draaien... net alsof ie stroom schoot... bzzzz! woeiiiii!
haha tis te laat :)
~adios~ |
|
|
| Optimus Trance |
IK HEB M!!!!!!
de serie die ik zocht heet:
JEM

*applaus voor mezelf* :D:D:D
Zooo, nu kan Optimus eindelijk naar bed:D:D:D |
|
|
| TimeportE |
| Volgens mij is Thundercats de oudste serie die ik kan herinneren.. die was altijd op nl 2 volgens mij.. toen bestonden de commerciele zenders nog niet.. wat waren dat toch mooie tijden, ik zelfs nog een actiefiguur van die gast waartegen ze moesten vechten.. en weet je wat .. ze handen kunnen (nog steeds) bewegen, w00t!!! :D:D:D |
|
|
| djiwan |
| HUUP HUUP HUUP BARBA TRUC :D :D :D :D :D |
|
|
| Dr Mystical |
Thundercats heb ik vroeger ook zeer veel gekeken. Die waren ook meesterlijk.
G.I.Joe vond ik toch bruter. Ik had er tot 4 jaar geleden of zo nog allemaal speelgoed van. Verder heb ik nu nog een videoband liggen en toen ik klein was speelde ik het altijd na met vrienden van me. Dat waren nog eens tijden, beng beng, jij bent dood :) |
|
|
| Vinyl Boy |
| quote: | Originally posted by Jukx
2 Vinyl Boy:
[edit]jij wordt trouwens ook flink onder vuur genomen op de digitale "zeer belangrijke personen" ontmoetingsplek! [/edit] |
ik geloof dat ik zoiets gelezen heb ja :):):) kan er niet wakker van liggen eigenlijk, heeft men daar ook door dat er mensen zijn (een meerderheid?) die het een kansloos forum vinden...anyhow, trug naar het onderwerp van deze thread!
morgen videoos huren van teddy R in de videotheek! |
|
|
| Rudy |
Vinyl Boy ben jij wel lid dan van het VIP forum??
Maarja back to topic idd |
|
|
|
|