return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
= OlliS - Promo Mix 210704 [melodic progressive trance] =
View this Thread in Original format
djOlliS


Terveiset kaikille suomalaisille trance-addikteille :) Päätin vihdoinkin reggautua tänne ja tässä ois uusin promo mix..

Parin hieman erilaisemman miksauksen jälkeen paluu takaisin taas siihen saundiin, joka tällä hetkellä
antaa musiikillisesti itselleni eniten.. melodista progressiivista trancea - aika suhteellisen laaja käsite,
mutta tässä oma näkemykseni kyseisestä genrestä. :) Toivottavasti maistuu.


DOWNLOAD HERE

01 Derek HowellFolding [cd-r]
02 DouskAfter Life [bedrock]
03 Matthew Dekay & ProluctorsGod´s Answer [dekay]
04 Pat FoosheenUnthinkable (Habersham´s mah sivee remix) [institution breaks]
05 Tone Depth & Soul TanBroken (G.Pal safe heaven mix) [swift]
06 Pete LazonbySacred Cycles (Probspot remix) [cd-r]
07 RidgewalkersFind (Andy Moor remix) [baroque]
08 Benz & MDWonder [hope]
09 Space ManouvresStage One (Leama & Moor remix) [white]
10 Brian EnoAn Ending (Ascent) (Leama & Moor remix) [white]


Vielä cue-tiedosto tulossa piakkoin :)
GrimReaper
Tervetuloa vaan tänne TA:n hulluun maailmaan!

On tullu muuten kuultua sun settejä erinäisissä häppeningeissä eikä kovin usein o tarvinnu pettyä. Siitä plussaa.

Oioi! Toi tracklisti näyttää enemmän tai vähemmän loistavalta!

Pitää kuunnella hetimiten.
GrimReaper
Loistava ja hyvin kulkeva setti kaikin puolin, just mun makuun sopivaa leijailua. Itsekin omistan suurimman osan biiseistä ja täytyy myöntää että kyllä nautiskelin tätä kuunnellessa.

Tosin itse pidän Quivverin Sacred Cycles remiksistä enemmän kuin tuosta Suarezin Markus Schulz-tyylisestä näkemyksestä.
MekkaFIN
Pitääpäs downia ja antaa palautetta kunhan kerkeää...
Mr.Mystery
Tervetuloa joukkoon. :)
Eis
Pitääpä ladata tää promo mix, nyt on aikaakin kuunnella kun on kotona sairastelemassa... :sadgreen:
Thunder5
Tervetuloa joukkoon.. :)

Pitää pistää hetimiten latinkiin ku tracklisti näytti houkuttelevalta.. :D
BetaFactory
Se on moro!

Muuten, oletko ikinä harkinnut settiä Vaasassa? ;) Tuollaista kamaa tarvittaisiin todella pahasti täälläpäin.
djOlliS
quote:
Originally posted by BetaFactory
Se on moro!

Muuten, oletko ikinä harkinnut settiä Vaasassa? ;) Tuollaista kamaa tarvittaisiin todella pahasti täälläpäin.

Moi :)

Kyllähän sitä Vaasaan olis kiva tulla soittamaan! Promoottoreille vaan sanaa eteenpäin ;) Mielellään sitä soittaa muuallakin kuin Helsingissä.
MekkaFIN
Hyvää settiä. :) Parin esittäjän nimet vähän väärin eli:

05 Sultan & Tonedepth Feat. Stephanie Vezina

09 Space Manoeuvres

Eipäs muuta valittamista, setti on laadukasta, jos .cuen vielä sais. ;)

djOlliS
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Hyvää settiä. :) Parin esittäjän nimet vähän väärin eli:

05 Sultan & Tonedepth Feat. Stephanie Vezina

09 Space Manoeuvres

Eipäs muuta valittamista, setti on laadukasta, jos .cuen vielä sais. ;)
Mun vinyyleissä kyl lukee just noin mitä tossa tracklistissäkin ;) (lieneekö sit siinä väärin)

Cue on itse asiassa jo tehty, mutta pääsen kotikoneelle vasta perjantaina joten menee ainakin siihen, mutta tulossa on :)
MekkaFIN
quote:
Originally posted by djOlliS
Mun vinyyleissä kyl lukee just noin mitä tossa tracklistissäkin ;) (lieneekö sit siinä väärin)

Tarkistin noi nimet täältä: www.discogs.com
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement