|
= OlliS - Promo Mix 210704 [melodic progressive trance] =
|
View this Thread in Original format
| djOlliS |

Terveiset kaikille suomalaisille trance-addikteille :) Päätin vihdoinkin reggautua tänne ja tässä ois uusin promo mix..
Parin hieman erilaisemman miksauksen jälkeen paluu takaisin taas siihen saundiin, joka tällä hetkellä
antaa musiikillisesti itselleni eniten.. melodista progressiivista trancea - aika suhteellisen laaja käsite,
mutta tässä oma näkemykseni kyseisestä genrestä. :) Toivottavasti maistuu.
DOWNLOAD HERE
01 Derek Howell – Folding [cd-r]
02 Dousk – After Life [bedrock]
03 Matthew Dekay & Proluctors – God´s Answer [dekay]
04 Pat Foosheen – Unthinkable (Habersham´s mah sivee remix) [institution breaks]
05 Tone Depth & Soul Tan – Broken (G.Pal safe heaven mix) [swift]
06 Pete Lazonby – Sacred Cycles (Probspot remix) [cd-r]
07 Ridgewalkers – Find (Andy Moor remix) [baroque]
08 Benz & MD – Wonder [hope]
09 Space Manouvres – Stage One (Leama & Moor remix) [white]
10 Brian Eno – An Ending (Ascent) (Leama & Moor remix) [white]
Vielä cue-tiedosto tulossa piakkoin :) |
|
|
| GrimReaper |
Tervetuloa vaan tänne TA:n hulluun maailmaan!
On tullu muuten kuultua sun settejä erinäisissä häppeningeissä eikä kovin usein o tarvinnu pettyä. Siitä plussaa.
Oioi! Toi tracklisti näyttää enemmän tai vähemmän loistavalta!
Pitää kuunnella hetimiten.  |
|
|
| GrimReaper |
Loistava ja hyvin kulkeva setti kaikin puolin, just mun makuun sopivaa leijailua. Itsekin omistan suurimman osan biiseistä ja täytyy myöntää että kyllä nautiskelin tätä kuunnellessa.
Tosin itse pidän Quivverin Sacred Cycles remiksistä enemmän kuin tuosta Suarezin Markus Schulz-tyylisestä näkemyksestä. |
|
|
| MekkaFIN |
| Pitääpäs downia ja antaa palautetta kunhan kerkeää... |
|
|
| Mr.Mystery |
| Tervetuloa joukkoon. :) |
|
|
| Eis |
| Pitääpä ladata tää promo mix, nyt on aikaakin kuunnella kun on kotona sairastelemassa... :sadgreen: |
|
|
| Thunder5 |
Tervetuloa joukkoon.. :)
Pitää pistää hetimiten latinkiin ku tracklisti näytti houkuttelevalta.. :D |
|
|
| BetaFactory |
Se on moro!
Muuten, oletko ikinä harkinnut settiä Vaasassa? ;) Tuollaista kamaa tarvittaisiin todella pahasti täälläpäin. |
|
|
| djOlliS |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Se on moro!
Muuten, oletko ikinä harkinnut settiä Vaasassa? ;) Tuollaista kamaa tarvittaisiin todella pahasti täälläpäin. |
Moi :)
Kyllähän sitä Vaasaan olis kiva tulla soittamaan! Promoottoreille vaan sanaa eteenpäin ;) Mielellään sitä soittaa muuallakin kuin Helsingissä. |
|
|
| MekkaFIN |
Hyvää settiä. :) Parin esittäjän nimet vähän väärin eli:
05 Sultan & Tonedepth Feat. Stephanie Vezina
09 Space Manoeuvres
Eipäs muuta valittamista, setti on laadukasta, jos .cuen vielä sais. ;) |
|
|
| djOlliS |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Hyvää settiä. :) Parin esittäjän nimet vähän väärin eli:
05 Sultan & Tonedepth Feat. Stephanie Vezina
09 Space Manoeuvres
Eipäs muuta valittamista, setti on laadukasta, jos .cuen vielä sais. ;) | Mun vinyyleissä kyl lukee just noin mitä tossa tracklistissäkin ;) (lieneekö sit siinä väärin)
Cue on itse asiassa jo tehty, mutta pääsen kotikoneelle vasta perjantaina joten menee ainakin siihen, mutta tulossa on :) |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by djOlliS
Mun vinyyleissä kyl lukee just noin mitä tossa tracklistissäkin ;) (lieneekö sit siinä väärin)
|
Tarkistin noi nimet täältä: www.discogs.com |
|
|
|
|