|
רעיון ענק
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
טוב, מאחר ומאוחר אני לא אתחיל לבצע
אבל חשבתי על משהו
בואו נפתח
Myplay Locker
משלו ונתחיל לפוצץ אותו בטראקים, כל אחד יעלה איזה שני טראקים שהוא חולה עליהם ואז כולם יהיו שמחים :D
אבל אם אתם רוצים שזה יעבוד אז אל תיהיו זונות ורק תורידו שירים
וחוץ מזה תזכרו תמיד לעשות
Log out
כשאתם מסיימים
הלכתי לישון, נדבר מחר |
|
|
| luckystrike |
רעיון ממש טוב אבל זה קצת סיכון שהלוקר ייסגר - מספיק שמישהוא אחד נותן את הלוקר למישהוא או עושה פושט עם פרטים וזה כבר ייצור בעיות ... או שבגלל שהרבה משתמשים יכנסו באותו זמן הלוקר ייסגר (כן יש כזה דבר) ... הרעיון פצצה אבל צריכים לחשוב על זה עוד
:)
יש רעיונות לשיפור? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רעיון ממש טוב אבל זה קצת סיכון שהלוקר ייסגר - מספיק שמישהוא אחד נותן את הלוקר למישהוא או עושה פושט עם פרטים וזה כבר ייצור בעיות ... או שבגלל שהרבה משתמשים יכנסו באותו זמן הלוקר ייסגר (כן יש כזה דבר) ... הרעיון פצצה אבל צריכים לחשוב על זה עוד
:)
יש רעיונות לשיפור? |
לפי דעתי זה רעיון פצצה
אבל צריך להבטיח לא לתת את הלוקר לאף אחד אחר
הינה הכנתי לוקר:
Username: [email protected]
Password: trance
אל תשחקו לעשות
SIGNOUTTT |
|
|
| DJ-Energy |
סעמק
אני מעלה טראק
זה מגיע ל80 %
פתאום זה יוצא ומתחיל מהתחלה!!!!
אני יהרוג אותם!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
זה רעיון חכם...
אבל מה שבאמת צריך לעשות הוא למצוא תחליף לmyplay
כי זה באמת סכנה, חבל שנבזבז את הזמן על העלאה של טראקים כשאוטוטו החשבון ייסגר...
שמעתי על אתר פה בפורומים שנותן 500 מגה...
www.zden.com
או משהו כזה, מה דעתכם עליו?
או אפילו ב
iDrive... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זה רעיון חכם...
אבל מה שבאמת צריך לעשות הוא למצוא תחליף לmyplay
כי זה באמת סכנה, חבל שנבזבז את הזמן על העלאה של טראקים כשאוטוטו החשבון ייסגר...
שמעתי על אתר פה בפורומים שנותן 500 מגה...
www.zden.com
או משהו כזה, מה דעתכם עליו?
או אפילו ב
iDrive... |
רעיון פצצתי ביותר... |
|
|
| Narcotic Mind |
| משהו הוריד את הטראק שהעלתי ? |
|
|
| nesher |
לפי דעתי הכי טוב יהיה אם מישהו שיש לו
Cables
.אם יש עדיין כאלה
יפתח
ftp
שנוכל לעלות לשם דבריםת וגם לעשות
fxp
שזה הרבה יותר מהיר
+
לא תהיה סכנת סגירה
+
כל אחד בפורום יצטרך לבקש סיסמא ויוזר ואז לא תהיה סכנה שיתנו ליותר מדי אנשים.
:conf: Think about it, if some1 here have cables. |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by nesher
לפי דעתי הכי טוב יהיה אם מישהו שיש לו
Cables
.אם יש עדיין כאלה
יפתח
ftp
שנוכל לעלות לשם דבריםת וגם לעשות
fxp
שזה הרבה יותר מהיר
+
לא תהיה סכנת סגירה
+
כל אחד בפורום יצטרך לבקש סיסמא ויוזר ואז לא תהיה סכנה שיתנו ליותר מדי אנשים.
:conf: Think about it, if some1 here have cables. |
בעיה קטנה
לאף אחד כאן אין חיבור כבלים...
וגם אם למישהו יש
אין לו שמץ של מושג איך לפתוח FTP... |
|
|
| Dj-2TaLL |
טוב מה זה הלוקר הזה?
אני לא מבין על מה אתם מדברים...
:( |
|
|
| nesher |
| quote: | בעיה קטנה
לאף אחד כאן אין חיבור כבלים...
וגם אם למישהו יש
אין לו שמץ של מושג איך לפתוח FTP... |
לפתוח זה לא הבעיה
צריך רק להוריד
g6
או משהו בסגנון וכל ההסברים שמה לא צריך להתאצץ יותר מדי ואז להיכנס ל
www.dyndns.org
ולהשיג
I.P
קבוע
ודרך אגב ביינתיים אפשר להעלות באמת ל
myplay
שפתחו פה. |
|
|
|
|