return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Användar namn (pg. 2)
View this Thread in Original format
Proximus
hej jag heter omid och vill spamma lite i den här tråden bara för sakens skull. om ni har några problem med det kan ni ringa min advokat Heywood Yablowme.
St_Andrew
quote:
Originally posted by cviper
:D

:haha:
SMC
quote:
Originally posted by Proximus
hej jag heter omid och vill spamma lite i den här tråden bara för sakens skull. om ni har några problem med det kan ni ringa min advokat Heywood Yablowme.

rofl :crazy:
CJ InterCity
min TV är avkopplad just nu:)
Vizay
quote:
Originally posted by Proximus
Heywood Yablowme.

jag tror du ljuger, kan inte hitta nån Yablowme på eniro! :rolleyes:
Proximus
quote:
Originally posted by Vizay
jag tror du ljuger, kan inte hitta nån Yablowme på eniro! :rolleyes:

jag är så tät så min advokat bor i USA lilla du :toothless
JayBee
jag brukade skriva ganska mycket så jag kom upp i 500 på nolltid :) men nu har jag blivit gammal och gaggig, känner mig som 30 :) :stongue: så man orkar ju inte skriva lika mycket.

jag minns väl i början då jag vart jätte glad åt att jag kunde ändra den där texten. men seriöst talat nu när man väl kan byta den så bryr man sig inte ett skit :P :)
Groom
quote:
Originally posted by JayBee
men seriöst talat nu när man väl kan byta den så bryr man sig inte ett skit :P :)

Kan förstå det =)

Men problemet för mig är att jag har svårt att skriva här då jag inte har samma musik smak som andra här i TA

Vad jag gillar är något runt HardTrance, HardTechno, HardAcid (om det finns nåt sånt) och Hardstyle.

Låtar som: George Acosta - Taking over Space (DJ Wag vocal mix)
Yakooza - Cocaine (Wag Reworx)
Solar Factor - Deep Sonar
Brain 39 - Bad Boy
sa vee oh - loophole (original mix)
signum - Second Wave (Promo Vinyl)
osv...
JayBee
quote:
Originally posted by Groom
Kan förstå det =)

Men problemet för mig är att jag har svårt att skriva här då jag inte har samma musik smak som andra här i TA

Vad jag gillar är något runt HardTrance, HardTechno, HardAcid (om det finns nåt sånt) och Hardstyle.

Låtar som: George Acosta - Taking over Space (DJ Wag vocal mix)
Yakooza - Cocaine (Wag Reworx)
Solar Factor - Deep Sonar
Brain 39 - Bad Boy
sa vee oh - loophole (original mix)
signum - Second Wave (Promo Vinyl)
osv...

va fan mumlar du om? blablabla..????

det finns ju hur många hardstyle, acid , hardtrance blabla whateverthehellit's called-trance:ers här :)

fråga shytrance får du se, han är en riktigt "hårding" :)
SteveTranz4ever
Ja JayBee har rätt... här finns allt från cheesy Scooter fans & progg-houseare till håraste mangel-techno & hardstyle fansen D

JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
här finns allt från cheesy Scooter fans...

HAHAHAHAHA!!! :stongue: :haha:

jag tror jag vet vem det är.

han börjar på silver och slutar på X ;)
Groom
quote:
Originally posted by JayBee

det finns ju hur många hardstyle, acid , hardtrance blabla whateverthehellit's called-trance:ers här :)

fråga shytrance får du se, han är en riktigt "hårding" :)

Det var bara det att jag har tankat ner några av mixarna vissa har gjort och de flesta har varit ska jag kalla det för soft trance? som inte riktigt passade min smak.

Fast jag gillar låtar (den lugnare varianten) som liknar Etnica - Trip Tonight (Playa remix) =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement