|
One (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| michiel |
gonna missssss you m8
geef ff een belletje als je er bent
de dough komt er aan!
spreek je later
michiel |
|
|
| New Wave |
Hey kerel, jammer dat ik je niet heb kenne spreken nog, maaruh wil nog effe zegguh dat je heel cool was op Dance valley!!!
Hoop echt nog eens van je te horen kerel!
Succes in engeland ennuh.., SHOW WHAT YOU GOT!
Peace brow!
May the techno be with ya.........! |
|
|
| moogwai |
He Nastra veel plezier in Engeland en succes met het draaien :)
Houdoe! |
|
|
| TranceFool |
Nastra gozer, veel plezier in Engeland. Echt jammer dat je weggaat, je bent toch nog altijd een echte die-hard TA :). Hoop dat je nog weles wat van je laat horen. En uiteraard veel suc6 met je DJ-ing :D:D
LAAAAATTTTUURRRRRRZZZZZ... |
|
|
| Remy D |
He Nastra have lots of FUN daar in dat Engeland. Pas goed op jezelf en laat die engelsen maar is zien dat je kan draaien. :) Het waren leuke tijden zowel hier als op mIRC en we zullen toch nog wel wat van je horen. :D
Goede reis en nogmaals veel plezier daar met die geile engelse CHICKIES :D:D. |
|
|
| Nastra Azzurro |
Hey doodskis alles gut...Ikke zitte hier in de fukkin PHAT ASS SOTON.....egt een mega VETTE stad Ni normaal man.... EGT Never looked back....... uk rules..... allemaal aardige dudes en fukkin iedereen draait hiero ik heb in me haalls of residence minstens 4 andere djs...van Drum en Bass tot Scot project style tot house...
En techno bestaat niet hiero dus dat ga ik ff in brengen.
Egt ik ben nu weer een betje WAZIG ik heb al eenpaar caffreys op PINTSSSSSSSSSSS
Ik ben nu 6 dagen stoned en dronken geweest en ik heb al in fukking lessen geslapen.....Gewoon elke dag uit gaan ZUIPEEEEEEUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHH
Mega phun hebben..... en SWEET BIRDS woohooo Lekkere wijven hier o man de tering he
ik ga nu kappen want ik moe pissen en naar de pub gaan....
later |
|
|
| Kartikeya |
zozo UK junk.....klinkt goed daaro
vraag me af of je nog wel ooit kan mixen als je hele tijd onderinvloed bent;) |
|
|
| Miss Proximus |
| Volgend jaar weer DV met Tim en mij? :p |
|
|
| Muppet |
Have fun in engeland mate en laat ze is zien dat nederlandsers goed kunnen draaien en voed ze maar op met techno:):)
Greetz Muppet |
|
|
| TranceFool |
| Nastra blaast al die Engelsen eruit met zn techno hehehe:D:D. Veel plezier gozer enne laat nog wat vaker van je horen :) |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
ik ga nu kappen want ik moe pissen en naar de pub gaan....
later |
moet je inderdaad opschieten want over een paar uur is die pub dicht
hahaha lol d00d
later
michiel |
|
|
| Rudy |
Ah mooi man Nastra! Ik ben er ook over 3 dagen! Hoop dat het net zo phatt wordt als bij jou! Inderdaad klote dat de pubs al om 11 uur dicht gaan! Ik hoop dat ze niet zo streng zijn op leeftijd bij de clubs, anders moet ik nog ff een fake ID gaan maken!
Maaruhm, have phun, maar dat zal wel goed komen! Oh ja, "Don't drink and drive, you might spill your drink"! :D:D |
|
|
|
|