return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
M.I.K.E. till Sverige i höst (pg. 2)
View this Thread in Original format
Proximus
säkert linköping :p
Glorie
quote:
Originally posted by Scintilla

jofawe, mellersta sverige är ungefär i höjd med Östersund och Sundsvall precis som Glorie säger, och det var nog inte riktigt vad du tänkte på tror jag, eller? :)

moooooo.....

östersund ligger 18 mil norr om s-vall! s-vall has the middle spot.. flata klacken juuuue!!!!

läs under historik:

http://www.genealogi.se/medelpad/meka.htm

Hoppas på Linköping, men är ytterst tveksam till det.. så tveksam att jag inte tror det e här :D
jofawe
jag kan ju säga som såå.. att det stället där det tidigare har hållts trancefester ska nu till september också inhysa herr M.I.K.E ;)
och ett gäng mer eller mindre större artister ;)
Glorie
quote:
Originally posted by jofawe
jag kan ju säga som såå.. att det stället där det tidigare har hållts trancefester ska nu till september också inhysa herr M.I.K.E ;)
och ett gäng mer eller mindre större artister ;)

meh!?!?!? :p fler än M.I.K.E på samma fest? neee de kan aldrig vara linköping. det vore för bra för att vara sant :D

ey jofawe.. du kan skriva i hemlig skrift!
[COLOR="000000"] för svart och
[COLOR="222222"] för den gråa tonen :p
jofawe
jag får ju inte säga mer :P

då kommer storebror å tar mig :nervous:
Pjox
Ähh jag tror att han ska komma den 12 november! Och till stockholm! Så är det! :D

Man kan ju i alla fall hoppas ;)

Även fast jag inte kommer kunna gå när han än spelar, om det då inte är efter den 12 nov det vill säga ;) så är jag myyycket nyfeken på va nu vissa vet :p
Vizay
tror jag vet vad det handlar om men jag ska nog också hålla tyst, har förmodligen helt fel men de e dumt å sätta igång spekulationer...särskillt om dom e felaktiga :)

hur som haver så tror jag det kommer bli fett, sen kom jag å tänka på en sak också....har man sett MIKE på en lina nånstans i europa på sistonde så har armin ofta stått med på samma lina, det kan inte tänkas att de kommer vid samma tillfälle va? *önskedrömmande* :D
SWE_TRANCE
Ähh, jag spekulerer för fullt :p
För att komma med nåt nytt så tror jag benhårt på Jönköping :)

HELT TAGET UR LUFTEN
jofawe
:nervous:
Vizay
quote:
Originally posted by jofawe
:nervous:

I think someone hit a soft spot :D

lonne
M.I.K.E. suger som dj och hans live PA är betydligt värre!:rolleyes:

Duktig producent, men inte mycket mer än så.
Scintilla
quote:
Originally posted by Glorie
moooooo.....

östersund ligger 18 mil norr om s-vall! s-vall has the middle spot.. flata klacken juuuue!!!!

Haha Glorie, jag ger mig direkt.. :) Min geografi den är inte... ja den har sina brister så att säga ;)

Men så mycket vet jag att det är lååångt till mellersta Sverige från mig! (som sitter i Växjö just nu) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement