|
Naar welke muziek luister je naast trance? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sandman |
| quote: | Originally posted by tango
vooral ambient & chillout. A-la Tiesto's in my memory.....en ibiza chill out enzow.
grtz,
TNG |
Ambient en Lounge music zijn GAAF!!! Echt relax music is da
verder, tja een beetje wat in de top 40 staat (en dat niet dat gebler van die boy-bands en van die vrouwkes (die denken dat ze alles zijn)
Sandman |
|
|
| Dj Alpha |
Mooie vocals.. Dat roeleert duzz egt wel!
Shnead O'Connor - Sacrifice, SUPER MOOI!! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Mooie vocals.. Dat roeleert duzz egt wel!
Shnead O'Connor - Sacrifice, SUPER MOOI!! |
jij vin da nie heel toevallig om andre redenen mooi? |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
jij vin da nie heel toevallig om andre redenen mooi? |
Ja dat ook, maar van die muziek word ik ook lekker rustig en relaxed. |
|
|
| NILA.NL |
| quote: | Originally posted by Boss
hmm.. deja vu....ken deze thread ergens van.... was 'ie er 'n maandje of wat geleden ook al nie??
|
Oeps... die had ik dan ff gemist, maar aan de replies te zien was het dan wel weer tijd voor deze thread! |
|
|
| Jesse |
Trance, ambient/lounge-achtig zeer grote plaats in mijn muziekverzameling maar ook :
Alanis Morissette, Enigma, Fugees, Dr Dre, Eminem, Savage Garden, Craig David, TLC, Whitney Houston, Janet Jackson en ook Michael Jackson (en hier gaan er natuurlijk veel mensen over vallen :rolleyes: :D )(Maakt niet uit, blijf m toch wel goed vinden:))
Verder: Zéér veel jaren '80 muziek, ben je toch mee opgegroeid (de meeste mensen hier dan)
Ik kan het meeste wel waarderen, alleen Bubbling niet, dat heeft ook allemaal hetzelfde ritme..Dan zeggen ze wel eens dat all trance op elkaar lijkt maar bubbling slaat alles. En hele echt hele harde,snelle house wat meer richting hard-core neigt is ook niet mijn favoriet eigenlijk ... Maar het meeste kan ik wel waarderen, alleen trance blijft toch echt met stip op #1 staan ! :) |
|
|
| M5 |
/me wil nog weleens een video clipje van SLIPKNOT opzetten....zoals die lui uit hun plaat gaan op dat podium dat is gewoon ZELDEN vertoond....schitterend op naar te kijken gewoon :)
owja..verder luister ik tussendoor ook nog wellus wat TOP40.... |
|
|
| moogwai |
Ik luister zelf eigenlijk alleen maar naar Trance/Dance/Trance/Techo/HardHouse/Progressive
De overige muziek luister ik nooit maar hoor ik... :D |
|
|
| Bouma-Bros |
Ik luister vooral veel naar Progressive :D :p (Dave Seaman, Pete Gooding, Sasha)
Wat betreft muziek "zonder beat" (en daar gaat het in deze thread dus om) luister ik vooral veel naar Dido, U2, Delerium, Sarah Mc Lachlan, Air en ....... Andre Hazes! :D
Sido (50% Bouma-Bros.) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
en ....... Andre Hazes! :D
Sido (50% Bouma-Bros.) |
O M G !!!! :P nee hoor grapje :) grappig dat je dat leuk vindt..trekt mij totaal niet...al dat gewauwel....maar ja, als iedereen het leuk vond is de lol er ook snel af...
enne, door jesse's post schoot het mij ook te binnen: idd Alanis Morissette...zwaar relaxd, lekke mee te zingen ook :)
mijn zus speelt gitaar en toen wij all2 nog thuis woonden ging zij altijd riedelen :D en dan ging ik zingen: dingen van Nirvana, Pearl Jam, Aerosmith, Live, Alanis, Blur, Radiohead, Oasis, Spin Doctors, Silverchair...wat een tijd :) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Jesse
Verder: Zéér veel jaren '80 muziek, ben je toch mee opgegroeid (de meeste mensen hier dan)
|
Ja, jaren tachtig vind ik ook onwijs leuk inderdaad! Ik moet zeggen dat ik zowiezo liever naar de wat "oudere" muziek luister dan naar hetgeen wat tegenwoordig in de top40 staat.... alleen nog maar r&b en rap!! Nou is heeeel af en toe zo'n nummer best wel leuk (GET UR FREAK ON!!) maar om het nou de hele dag op TMF/MTV/BOX te zien... :( :( :(
Rock spreekt mij toch wel het meeste aan... Live, Alannis M, Aerosmith, Lenny Kravitz, Oasis, Coldplay!!, K's Choice etc etc... nouja, allemaal van dat soort artiesten in ieder geval. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
en ....... Andre Hazes! :D
Sido (50% Bouma-Bros.) |
hehe, ik luister het eigenlijhk nooit, maar ik heb gister op mijn werk naar radio mexico moeten luisteren en daar word je doodgegooid met:
Frans Bauer
Altijd Lazerus
Zangeres Zonder Naam
en dan snap je pas waarom Andre Hazes zo goed is :p |
|
|
|
|