|
SIËSTA MORGE JARIG!!
|
View this Thread in Original format
| AFTERNATIVE |
Hij wordt 15!!! , gelukkig dattie geboren iz ,want anders hadden we geen Promo Whores ghad :D
Gefeliciteerd kerel!! |
|
|
| Henkie_henk |
| congrats aapje.. !! |
|
|
| DJ_Massive |
| hey siesta, gefelicisteerd man !! :D :D |
|
|
| Little Theseus |
kep geen zin om opnieuw pics te gaan opzoeken die je graag als kado wil hebben, maar je krijgt vast van Alpha weer een kaartje voor TE (die zo nep is als pamela anderson ;) lol )
, Maar Gerrit, nu over precies een half uur is het echt zover, veel plezier die dag. |
|
|
| serialkillah |
| gefeliciteerd |
|
|
| Miss Proximus |
| GEFELICITEEEEEEEERD provinciegenootje :) en een fijne dag....en wel zo hard feesten dat ik het in Leeuwarden kan horen ok? :) |
|
|
| M_Peror |
| Hey proficiat...! :D |
|
|
| After8 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
GEFELICITEEEEEEEERD provinciegenootje :) en een fijne dag....en wel zo hard feesten dat ik het in Leeuwarden kan horen ok? :) |
SIËSTAAAAAA GEFELICITEERD
en laat het dan maar doorbeuken tot Utreg!!!!!!:D:D:D |
|
|
| Partyhardy! |
| GEFELICITEERD SIËSTA!!!! It's party-time!! :) :D :) :cool: :D |
|
|
| DJ_Siesta |
Bedankt Allemaal, dit waardeer ik echt, ben nu iets te vroeg op, kha vast ff kijken wat ik ga krijgen :D
bedankt allemaal!! |
|
|
| TimeportE |
| Hee jongen ik ben (denk ik) de eerste die je feliciteerd op je verjaardag, damn toch niet, zijn er mensen die om 05:35 en 08:07 posten (:rolleyes: ) ... Ik ben er nog wel speciaal voor vroeg mijn bed uit gekomen. :D:D:D Nou, ik hoop echt dat je een relaxde dag hebt.. LAAT HET FEEST MAAR LOSBARSTEN!!.. En drink er nog eentje voor mij he!! |
|
|
| Muppet |
LET the party start!!!! GEFELICITEERD en feest ze, en dat je nog veel mooie ftp's mag maken
Greetz Muppet |
|
|
|
|