|
I'm Back!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
He iedereen,
mischien heeft niemand het gemerkt maar ben 3 dagen weggeweest naar trier!!!!!!!!!!!!!!!! Was gaaf!!! Veel gezopen":) en (dat moest kerkjes kijken) maar ja zuipen was het beste:):):):)
Willen jullie ff nieuwe nummers en live-sets zeggen???
Greetz Muppet |
|
|
| Optimus Trance |
Was je weg dan?:p:p:D
Check die Silverblue op Promo Whores maar, dies retegoed:D:D:D |
|
|
| DJ_Massive |
zow welkom terug muppet, :D
ga jij dan eerst maar weer es nuchter worden voordat je nieuwe muziek gaat downen,
komop...... KOFFIE ZUIPE, VRETE en PISSE! :p :p :p |
|
|
| Little Theseus |
Haha, massive! daar kan ik ook een voorbeeld aan nemen ;)!
maar Muppet, ik heb je gemist hoor, ga maar gauw kijken op PW wat je allemaal hebt gemist.
Laterz! |
|
|
|
|