return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
I'm Back!!!!!
View this Thread in Original format
Muppet
He iedereen,

mischien heeft niemand het gemerkt maar ben 3 dagen weggeweest naar trier!!!!!!!!!!!!!!!! Was gaaf!!! Veel gezopen":) en (dat moest kerkjes kijken) maar ja zuipen was het beste:):):):)

Willen jullie ff nieuwe nummers en live-sets zeggen???



Greetz Muppet
Optimus Trance
Was je weg dan?:p:p:D

Check die Silverblue op Promo Whores maar, dies retegoed:D:D:D
DJ_Massive
zow welkom terug muppet, :D

ga jij dan eerst maar weer es nuchter worden voordat je nieuwe muziek gaat downen,
komop...... KOFFIE ZUIPE, VRETE en PISSE! :p :p :p
Little Theseus
Haha, massive! daar kan ik ook een voorbeeld aan nemen ;)!
maar Muppet, ik heb je gemist hoor, ga maar gauw kijken op PW wat je allemaal hebt gemist.
Laterz!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement