return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Vorte Quicktime laat mijn ni degelijk van Dance-Industries genieten
View this Thread in Original format
Dark Apostle
Elke keer ik een track wil dloaden opent dat in mijn browser, ik weet echt niet wat ik moet aan of afvinken en waar om mijne Quicktime duidelijk te maken dat ik dat wil dloaden en dat die met zijn gretige pollekes eraf moet blijven, maw hoe stop ik nummer van te openen in mijn browser?
TOR
heb hetzelfde probleem..

ik kopieer de link gewoon naar Windows Media Player en sla de file dan op als mp3.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by TOR
heb hetzelfde probleem..

ik kopieer de link gewoon naar Windows Media Player en sla de file dan op als mp3.


Meuh....oh well no rest for the wicked ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement