|
gmail: google-mail
|
View this Thread in Original format
| jeoren |
| Zijn er onder jullie mensen met een google-mail account (gmail) die invites weg te geven hebben..?:) |
|
|
| Svinuske |
| ik heb een gmail account maar laatste tijd hebben ze het aantal invites dat ge krijgt serieus teruggeschroefd |
|
|
| pooley |
Ik heb 1nen invite kunnen uitdelen, nu niks meer.
Schijnt dat het ook samenhangt met het aantal mails dat er ermee verstuurt / ontvangt. |
|
|
| Svinuske |
| zijn er per dag zo'n 50 tal. ach ja alsk nen invite kan sturen zalk het hier wel posten |
|
|
| Kaidreas |
| wtf is een invite? |
|
|
| pooley |
Uitnodiging om bij het gmail netwerk te komen.
Tis nog in beta-test fase.
gmail is dus email maar waar je 1GB aan ruimte hebt :) |
|
|
| pooley |
teveel maar wel handig als ge veel mails ontvangt.
ivm hotmail dat maar 2 mb heeft? :) |
|
|
| Eagle` |
| het lollig is dat ik nog geen enkele mail op men gmail account heb ontvangen :( :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by pooley
teveel maar wel handig als ge veel mails ontvangt.
ivm hotmail dat maar 2 mb heeft? :) |
soon ook 250 MB voor hotmail met max van 10MB per bijlage. |
|
|
| pooley |
Mja krijg men hotmail toch nimeer open (IE dus) :/
Klote spyware dak er ni afkrijg , zelfs ni in safe mode scannen/ spyware remover progs runnen :s
en hotmail ga ni goe samen met mozilla ... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by pooley
Mja krijg men hotmail toch nimeer open (IE dus) :/
Klote spyware dak er ni afkrijg , zelfs ni in safe mode scannen/ spyware remover progs runnen :s
en hotmail ga ni goe samen met mozilla ... |
Ge moet toch ni op de site gaan voor hotmail te gebruiken.
Stel da gewoon in in uwe Outlook vele gemakkelijker en sneller |
|
|
|
|