|
Cool site #2
|
View this Thread in Original format
| Tall21 |
Misschien is deze site ook wel de moeite van het bekijken waard. Dit keer wel mp3's! Deze site heeft niet alleen één standaard mix van een nummer, maar in veel gevallen 2 of 3 remixes ook erbij. Ik heb nog nix gedownload, dus weet niet of alles werkt, maar ze hebben een enorme hoeveelheid nummers staan in ieder geval!!
http://s-zone.bounceme.net
Veel plezier!!
Tall21 |
|
|
| Eye-Riz |
| uhm, paste deze message niet meer in die andere thread over coole sites? ;) |
|
|
| TranceFool |
| Deze kennen wij allemaal al. Das de welbekende Shadowzone, toch bedankt. Dit is DE beste mp3-site. :D |
|
|
| blighty |
Hoi,
Inderdaad goede site,..ken hem nu ongeveer een jaar:D
Greetz,
Blighty |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik ken m ook al behoorlijk lang ja. Soms teveel losse nummers van te slechte kwaliteit. De mixes zijn over het algemeen wel OK.
GReeTZ... |
|
|
| Tall21 |
| Om die bestanden uit te pakken staat er dat je een .reg file moet downloaden en uitvoeren. Nou ben ik altijd een beetje voorzichtig met files die rechtstreeks je registry in gaan. Heeft iemand dit al eens gedaan en waar is het precies voor?? |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Tall21
Om die bestanden uit te pakken staat er dat je een .reg file moet downloaden en uitvoeren. Nou ben ik altijd een beetje voorzichtig met files die rechtstreeks je registry in gaan. Heeft iemand dit al eens gedaan en waar is het precies voor?? |
Je moet die *.reg file downen.. dubbelle klik er op.. en kassa :)
Als je dit gedaan hebt.. moet je die nummers die je gedowned heb renamen naar *.exe.. en dan run je die *.exe en dan maakt het een mp3 aan. En luisteren maar naar die vette muziek :) |
|
|
|
|