return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Cool site #2
View this Thread in Original format
Tall21
Misschien is deze site ook wel de moeite van het bekijken waard. Dit keer wel mp3's! Deze site heeft niet alleen één standaard mix van een nummer, maar in veel gevallen 2 of 3 remixes ook erbij. Ik heb nog nix gedownload, dus weet niet of alles werkt, maar ze hebben een enorme hoeveelheid nummers staan in ieder geval!!

http://s-zone.bounceme.net

Veel plezier!!

Tall21
Eye-Riz
uhm, paste deze message niet meer in die andere thread over coole sites? ;)
TranceFool
Deze kennen wij allemaal al. Das de welbekende Shadowzone, toch bedankt. Dit is DE beste mp3-site. :D
blighty
Hoi,

Inderdaad goede site,..ken hem nu ongeveer een jaar:D

Greetz,
Blighty
!_PeTrUs_!
Ik ken m ook al behoorlijk lang ja. Soms teveel losse nummers van te slechte kwaliteit. De mixes zijn over het algemeen wel OK.

GReeTZ...
Tall21
Om die bestanden uit te pakken staat er dat je een .reg file moet downloaden en uitvoeren. Nou ben ik altijd een beetje voorzichtig met files die rechtstreeks je registry in gaan. Heeft iemand dit al eens gedaan en waar is het precies voor??
moogwai
quote:
Originally posted by Tall21
Om die bestanden uit te pakken staat er dat je een .reg file moet downloaden en uitvoeren. Nou ben ik altijd een beetje voorzichtig met files die rechtstreeks je registry in gaan. Heeft iemand dit al eens gedaan en waar is het precies voor??

Je moet die *.reg file downen.. dubbelle klik er op.. en kassa :)
Als je dit gedaan hebt.. moet je die nummers die je gedowned heb renamen naar *.exe.. en dan run je die *.exe en dan maakt het een mp3 aan. En luisteren maar naar die vette muziek :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement