return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

tranceaddict hubi
View this Thread in Original format
rehti
onko kellään kokemuksia tosta tranceaddictin dc++ hubista? vai onko enää pystyssä?
GrimReaper
Eikös olis parempi oikein ostaakin julkaisuja eikä vain ladata ämppäreitä? Tai no, mp3sia voi nykyään ostaakin.. ;)

No "virallisesti" sehän ei o TA:n hubi laisinkaan eikä o mitään tekemistä koko tranceaddictin kanssa.. mutta epävirallisesti siellä on pelkästään TA:n jäseniä. Onhan se hyvä paikka harrastaa laittomuuksia ja yhtä sun toista mutta siitä ei suositella puhuttavan yleisesti täällä, koska siitä voi olla haittaa foorumille.

Hehe, ja jäseneksi pääsyn vaatimuksena pitää olla aktiivinen TA:n jäsen eli postatakin silloin tällöin jotakin jonnekin eikä vaan pelkästään lukea.

EMC:n (Electronic Music Community, joka on hubin virallinen nimi) oma kotisivu ja lisää infoa löytyy TÄÄLTÄ.

Ainakin äsken kokeiltuani on pystyssä tällä hetkellä mutta se on nurin aika ajoin.
MekkaFIN
quote:
Originally posted by GrimReaper
Eikös olis parempi oikein ostaakin julkaisuja eikä vain ladata ämppäreitä? Tai no, mp3sia voi nykyään ostaakin.. ;)

Itse latailen usein biisejä netistä, mutta ostan niitä myös sitä mukaan kuin rahavarat sallivat ja jos biisi rahat ansaitsee. MP3:sten lataaminen on hyvä tapa esikuunnella biisejä.
Eis
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Itse latailen usein biisejä netistä, mutta ostan niitä myös sitä mukaan kuin rahavarat sallivat ja jos biisi rahat ansaitsee. MP3:sten lataaminen on hyvä tapa esikuunnella biisejä.

Sama, ennen tuli ladattua paljonkin. Nykyisin tulee vinyylejä ostettua paljonkin, ja joitain hyviä cd-levyjäkin.
GrimReaper
Tottahan se on joo että mp3set on hyvä tapa esikuunnella biisejä, kyllä mä sen oon aina tienny. Mutta yhä edelleen kun suuri osa mp3sten imuttajista ei osta oikeita julkaisuja juuri ollenkaan vaan polttaa ämppärit sellaisenaan levylle tai dekoodaa ne wavveiksi että saa normaalin audiolevyn. Ovat sitten tyytyväisiä itseensä tämän tehtyään. Näin sitä artisteja tuetaan... :rolleyes:

Itse en o kyllä mp3sia ladannu piiiiitkiiiin aikoihin, (täyspitkiäkin) sampleja saa kuunnella monissa levykaupoissa ja oikeissa liikkeissä kuuntelen aina läpi uudet levyt. Näinollen mulla ei o oikein tarvetta enää mp3siin.. mitä nyt muutaman kotimaisen DJ setin latailen kuussa. Muutenkin elämä on helpompaa kun ei tarvii itkeä puolta vuotta ennen virallista julkaisua "valuneen" mp3-julkaisun kanssa sen kauan kestävää ulostulemista. Selviän kuitenkin ilmankin siihen asti kunnes saan sen käsiini CD/12" -muodossa.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement