|
Eliga Nipal's Voorlopig Laatste Release
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
Na lang nimeer te hebben geprodu...prutst heb ik eindelijk een nieuw creatie om lost te laten op jullie maagdelijke oortjes
Omdat jullie allemaal zo veel van uplifting en progressive houden presenteer ik u
Eliga Nipal - Klootzakmollen
Je mag u boksen harder zetten *moehahahahahahahahahahahahhahahaahahhahaaaaaaaa*
Ahja het is een combinatie van Noise, Industrial en Psy imo |
|
|
| Dark Apostle |
Ik had op zen minst gehoopt op een post met:
godverdomme dat is slecht....ma algemene stiltje...daar was ik niet op voorbereid...snif snif :(
Nu weent ik, blij?
JA, ik ben een aandachtsbeest, zeker als ik me verveel en niet wat waar kruipen :tongue3 |
|
|
| Zehra |
| kheb nog nie kunne luisteren... maar na wa ik al allemaal van u heb beluisterd, zal dit wel weer iets heel aparts zijn :D ;) |
|
|
| Giesber |
| nie slecht voor een wendbaar konijn :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Giesber
nie slecht voor een wendbaar konijn :p |
Doordenker ^^ |
|
|
| Nabistai |
Net beluisterd :)
EN wat nog meer is, zijn grote geheim is ontsluierd:
| quote: |
Dark Apostle/ Den Fluo (S2)/ EligaNipal *Pap & Bier!!!* says:
ik gooi gewoon alles wat kraakt, piept en dreunt en begin daarmee te componeren, ligt me precies beter
Icarus [ waar zijn de feestjes de 13/14??? ] says:
een melodie zit er idd niet in :p
|
|
|
|
| Kaidreas |
I fukking like the freekyness.
maar ik zou het beter uit werken
het heeft zo'n alterego-rocker look moet ik zeggen :D
yeah baby yeah |
|
|
| Dark Apostle |
| Ben net begonnen aan een mix/rework van het nummer |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by atlearmeen
WHAT?? |
This thread is about Norwegians, and more specifically about how gay we think they are... |
|
|
| JediD4M |
Hey Dark Apostle,
dat freaky nummerke doet me denken aan een producer die ik eens heb bezig gezien en gehoord op de House Beurs van '98 toen die daar live met allerlei sounds, breaks, beats stond te experimenteren.
Wie dat was .. kzou het niet weten maar de geluiden die in u nummerke zitten, het ritme en de vreemde psy-goa sfeer heeft er veel van weg.
Wat voro styl dit is?? goa techno? ofzo .. who cares .. ge laat uw creativiteit goe de loop! Keep up doing it! |
|
|
| Pumaz |
| Waarmee is dit gemaakt? Ik ben jaloers op de basslijn :D |
|
|
|
|