|
Hva fean er det du vil?
|
View this Thread in Original format
| atlearmeen |
| Hva fean er det du vil? |
|
|
| DJ-RED |
jeg vil ha et snile liv nċċċċċċċċċċċċċċċċċċċċċċċċċċċċċċċ.
:whip: :whip: Gċ sakte rundt i hagen og legge igjen slimspor og ha lange tentakel ĝyne:happy2: |
|
|
| dj_alfi |
| jeg vil ha ett hundeliv... sċ lenge det hadde vĉrt som avlshund :D |
|
|
| netroM |
| Katteliv, bare slenge hele dagen og slappe av, bli mata, bli kost med av babes... ahh :D |
|
|
| TrancE OasiS |
| Ingen slċr TRUMP.. :haha: |
|
|
|
|