|
Om tegen je ex te zeggen... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| blighty |
Hoi iedereen
Goh, jullie zijn wel vriendelijk tegen jullie ex-en:D
Greetz,
Blighty |
|
|
| Henkie_henk |
Stel je voor date op volgende dag:
SMSje1: "als je me morgen ziet... zul je je mooie vrienden zeggen.. kijk dat is die leuke jongen die ik bedoel.."
SMSje2: Geintje was text uit acda en de munnik DOehoEi
Mmm k zal vandaag nog wel ff rondvrage naar strakke acties :D
Mzzl (en wat zijn sommige sterk hier zeg! prachtig ;) |
|
|
| TimeportE |
| stel je komt een ex tegen en die vraagt waarom je het eigenlijk hebt uit gemaakt, reply dit dan eff: "meisjes kunnen een orgasme faken, jongens kunnen een hele relatie faken".. HEHE :D:D |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | Maaruh, ik zeg nooit meer wat tegen mijn ex-en, het zijn allemaal vuile sletten, die zijn het niet waard om tegen aan te lullen...er tegen aan zijken is het wel waard |
zegt dat dan wat over die meisjes of over jouw smaak?!? :D :D :D |
|
|
| @ddicted |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
zegt dat dan wat over die meisjes of over jouw smaak?!? :D :D :D |
1-0 |
|
|
| DeMoN |
julie hebben het allemaal zo druk over blauwtjes dingen hoe je je ex af kunt zeiken etc.
wanneer kom nu eens de thread huidige vriendinnen van ta's? en ja met foto natuurlijk :D
naja zie het nog wel is
Greets DeMoN |
|
|
| Henkie_henk |
| Laatst was er 1tje over exxen.. en over huidige vriendinnen zou ik nooit doen.. (denk ik).. vink lullig voor het meisje.. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Laatst was er 1tje over exxen.. en over huidige vriendinnen zou ik nooit doen.. (denk ik).. vink lullig voor het meisje.. |
......is het zo erg dan??? :p:p |
|
|
| Henkie_henk |
| Nee.. maar met een egte vriendin geef ik ook wel om der.. en als ze mij foto stuurt of geeft neemt ze me ook in vertrouwen enzow.. en heb geen zin om meidje te kwetsen of dat haar foto het hele internet overgaat.. als ze nou vreemd is gegaan (wat haast onmogelijk is) dan edit ik die pic zelf en zet em overal |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Nee.. maar met een egte vriendin geef ik ook wel om der.. en als ze mij foto stuurt of geeft neemt ze me ook in vertrouwen enzow.. en heb geen zin om meidje te kwetsen of dat haar foto het hele internet overgaat.. als ze nou vreemd is gegaan (wat haast onmogelijk is) dan edit ik die pic zelf en zet em overal |
Ach wat schattig, Henkie heeft ook nog een hele lieve kant. Kzit je maar te jennen hoor :p |
|
|
| indo |
:stongue:deze kan je gebruiken
als je je ex echt haat!!!!!
HEB JE GEEN KONT OFZO...
DAT JE ZO UIT JE BEK STINKT!!!!! :) :stongue: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by indo
:
HEB JE GEEN KONT OFZO...
DAT JE ZO UIT JE BEK STINKT!!!!! :) :stongue: |
Sorry, maar ik snap de volgorde niet helemaal:conf: |
|
|
|
|