return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Har du knekt nesa?
View this Thread in Original format
DJ-RED
Fortell om din episode der du knakk din nese.
Sist fredag var jeg på Martins et dritt utested der jeg bor. Jeg og en kamerat var utenfor (tror det hadde stengt). Vi drev og snakket sammen osv da det kommer en kar bort til meg og ber meg om å kalle en feit kar som stod litt bortenfor oss for feit. Jeg sa nei og fikk slag på nesa :toothless
Ringte Onkel P, de kom gjorde ikke noe spes, sa vi skulle unngå gjerningsmennene på vegen hjem. Men de skulle samme veg som oss. Så vi gikk litt bak de, mens de ropte stygge ord osv. De gikk inn på en bensin stasjon, vi gikk videre og satte oss på en trapp like ved. Så kom de samme tullingene og yppa til bråk, men vi hadde allerede ringt til noen kompiser som kom også fikk de smake...
Snipp snapp snute <- Typ knekt







:clown: ser nesten sånn ut
dj_alfi
kjenner du jå9 og onkl P??????


















:D :D :D :D
DJ-RED
quote:
Originally posted by dj_alfi
kjenner du johnny og onkel P??????

















:D :D :D :D


Onkel P = Politiet :p (kallenavn for politiet.)
PacMan
nei men har et bra kutt i hodet som skyldes slossing. eller mer han sloss eg prøvde og ro ned ting. :toothless
netroM
niet :P
DJ Ezzian
Martins ja, lite stabilt sted:stongue:

Alltid surr når jeg er der hvertfall
DJ-RED
quote:
Originally posted by DJ Ezzian
Martins ja, lite stabilt sted:stongue:

Alltid surr når jeg er der hvertfall


haha :p dritt sted! spiller bare dritt musikk... RnB, topp20 og gamle rockesanger :nervous:
DJ Ezzian
jepp, kunne hvertfall hatt noe elektronisk musikk i en av delene:rolleyes:
noonboy
la meg tenke....nei.

quote:
Originally posted by dj_alfi
kjenner du johnny og onkel P??????


nei, men håper sistnevnte knakk den i fylla på øya i går ;)
TrancE OasiS
Nei.. men en kompis av meg har.. det ser ikke helt bra ut :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement