return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Op tv: Tiësto @ Pinkpop
View this Thread in Original format
Belgian Bonzai
Vandaag (= 5-8), tikkeltje voor middernacht op Olland 3.
websley
Hij was de man van de dag, of niet dan? Als je dat stukje met die viool op "Adagio for strings" hebt gezien weet je waar het allemaal om gaat: Gewoon onwijs lekkere muziek waarbij de originaliteit niet ontbreekt:D
eieregooie
Jaa, lekker vals die viool :p

Trouwens, hebben ze in dat programma zelf nog gezegd dat Kirsty Hawkshaw zou zingen?
Jasperovitsj
Zijn mixen was anders niet echt je dat...
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zijn mixen was anders niet echt je dat...

Zzzzzzzzzzzzzzz in elke Tiesto thread zie ik u dat zeggen...
Begint wa afgezaagd te worden to be honest makker.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Phortastic
Zzzzzzzzzzzzzzz in elke Tiesto thread zie ik u dat zeggen...
Begint wa afgezaagd te worden to be honest makker.

Ja sorry, ik zet een Tiesto-set op, gewoon om te horen wat de "nummer 1 DJ van de wereld" ervan bakt. En jah, als je dan 4 overgangen hoort waarvan er 2 hoorbaar offbeat zijn, dan ben ik - als purist en hype-hater - redelijk teleurgesteld, en dan uit ik dat ook in threads die er toevallig over gaan...
Zehra
voor mij hoeft tiesto nie perfect te mixen! als hij maar voor een supersfeer zorgt :) en dat is ook het belangrijkste op een feestje! :)

mahja da van da number one en nie kunne mixen kan ik wel inkomen... da was toch een populariteitspoll?! zeg wa je wilt, mah tiesto is populair :D
Wildfir3
quote:
ik - als hype-hater -

:haha:
Phortastic
quote:
Ja sorry, ik zet een Tiesto-set op, gewoon om te horen wat de "nummer 1 DJ van de wereld" ervan bakt. En jah, als je dan 4 overgangen hoort waarvan er 2 hoorbaar offbeat zijn, dan ben ik - als purist en hype-hater - redelijk teleurgesteld, en dan uit ik dat ook in threads die er toevallig over gaan...

Ja we weten het nu dus wel hoor.
Tis genoteerd.
pooley
quote:
Originally posted by Wildfir3
:haha:

HOI STEFFY !!!

Wildfir3
dag schat!

hedde gij nix beter te doen daar in lloret dan op een dom forum te zitten? :)
Bertn
quote:
Originally posted by Phortastic
Ja we weten het nu dus wel hoor.
Tis genoteerd.

hij mag toch zijn mening geven over iets?:) zelfs al doet hij dat 100 keer...

trouwens, ik vind tiesto maar niks meer. pure marketing, en een kaakslag voor de ganse scene. punt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement