return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Beachbop 3, 29 augustus, Bloemendaal
View this Thread in Original format
Tim81
Derde editie Beachbop gaat door!

Na het nodige interne overleg binnen de stichting Beachbop hebben alle leden, inclusief strandpaviljoen Woodstock, vandaag besloten om de derde editie van Beachbop op zondag 29 augustus gezamenlijk te organiseren.

Eerder liet Woodstock nog weten niet meer aan Beachbop mee te willen werken en dat ze zich na de tweede editie afgelopen maand definitief zouden terugtrekken. Woodstock is van mening dat Beachbop haar doel voorbij is gegaan en dat de commerciële koers van het strandfestival te zwaar op hun maag weegt.

Gelukkig voor iedereen heeft Woodstock dit besluit vandaag naast haar neergelegd en zal ook de laatste editie van Beachbop dit jaar haar doorgang vinden. Samen met de andere paviljoenhouders wacht Woodstock de afloop van het strandseizoen af om zich gezamelijk verder over de toekomst van Beachbop te beraden.

De kaartverkoop voor de derde editie van 'Beachbop' start aanstaande zaterdag 7 augustus.

Beachbop
Locatie: Bloemendaal aan Zee
Datum: zondag 29 augustus
Website: http://www.beachbop.info

---------------------------------------------------------
Ik ben zeer benieuwd of er nog wat volk op deze Beachbop afkomt... Eerlijk gezegd ben ik niet van plan om weer te gaan, tenzij ze natuurlijk met een paar interessante dj's komen en het weer meespeelt. Al had ik na de afgelopen editie eigenlijk al gezworen om niet meer heen te gaan! Die strandtenten komen ook niet echt geloofwaardig over zo (Woodstock doet nou toch weer gewoon mee). Van de week maar weer op een 'normale' dag naar Bloemendaal!
Gonzo
quote:
Originally posted by Tim81
Derde editie Beachbop gaat door!

Na het nodige interne overleg binnen de stichting Beachbop hebben alle leden, inclusief strandpaviljoen Woodstock, vandaag besloten om de derde editie van Beachbop op zondag 29 augustus gezamenlijk te organiseren.

Eerder liet Woodstock nog weten niet meer aan Beachbop mee te willen werken en dat ze zich na de tweede editie afgelopen maand definitief zouden terugtrekken. Woodstock is van mening dat Beachbop haar doel voorbij is gegaan en dat de commerciële koers van het strandfestival te zwaar op hun maag weegt.

Gelukkig voor iedereen heeft Woodstock dit besluit vandaag naast haar neergelegd en zal ook de laatste editie van Beachbop dit jaar haar doorgang vinden. Samen met de andere paviljoenhouders wacht Woodstock de afloop van het strandseizoen af om zich gezamelijk verder over de toekomst van Beachbop te beraden.

De kaartverkoop voor de derde editie van 'Beachbop' start aanstaande zaterdag 7 augustus.

Beachbop
Locatie: Bloemendaal aan Zee
Datum: zondag 29 augustus
Website: http://www.beachbop.info

---------------------------------------------------------
Ik ben zeer benieuwd of er nog wat volk op deze Beachbop afkomt... Eerlijk gezegd ben ik niet van plan om weer te gaan, tenzij ze natuurlijk met een paar interessante dj's komen en het weer meespeelt. Al had ik na de afgelopen editie eigenlijk al gezworen om niet meer heen te gaan! Die strandtenten komen ook niet echt geloofwaardig over zo (Woodstock doet nou toch weer gewoon mee). Van de week maar weer op een 'normale' dag naar Bloemendaal!


Tiesto jah? :whip:
Tim81
quote:
Originally posted by Gonzo
Tiesto jah? :whip:


Nee, eerlijk gezegd zat ik daar niet aan te denken!
Ik hoop meer op een progressive-topper bij Woodstock, na Sander Kleinenberg en Danny Howells afgelopen edities...(Sasha, Deep Dish, Zabiela, Cattaneo ?!) Ook Bloomingdale zal met een grote naam moeten komen, zoals 2 jaar geleden met Oakenfold (Carl Cox, Paul van Dyk, etc.), en wellicht Markus Schulz nog eens in moeten laten vliegen!
HiGH_NrG
Tiesto zal draaien bij B'dale...
Roos22
tiesto bij B'dale? Nou gaat leuk worden.. Moeten ze nodig doen als ze dat gevecht tegen willen houden.. Gaan er nu kleine meisjes met elkaar op de vuist! :D
Tim81
quote:
Originally posted by Roos22
tiesto bij B'dale? Nou gaat leuk worden.. Moeten ze nodig doen als ze dat gevecht tegen willen houden.. Gaan er nu kleine meisjes met elkaar op de vuist! :D


Met wie ga je nu weer op de vuist :toothless ?!
Roos22
quote:
Originally posted by Tim81
Met wie ga je nu weer op de vuist :toothless ?!



Pas maar op, hahaha! Die tijd is voorbij voor mij :clown:
Donna
Het vuistentijdperk voorbij?;)

Maar idd,aub geen tiesto want t wordt ten eerste VEELSTE vol met hysterische "fans"
En ten tweede,saaie line-ups zijn er al meer dan genoeg in .NL
Tim81
Duurt wel wat lang voordat de line up bekend wordt gemaakt... Alleen
Beachclub Vroeger heeft haar line up al op de website staan:

Jeroen van Inkel :toothless
DJoreen
Hitmeister D
Real El Canario
Chuckie

Edit: Denk niet dat het druk gaat worden op de laatste Beachbop (van dit seizoen of voor altijd?!):

De Republiek
Marnix
Sebastian Leger (Fra.)
La Ona Johnny Kelvin (the vocalist dj)

Bloomingdale
Ricky Rivaro
Benny Rodrigues

Lido
Tom Harding
Joyce Mercedes
Rossi
Proteus
Malika
MC de Silva

De Kust powered by Loveboat 2.0
Billy the Klit
The Funky Bastard
Roog
Erick E.
MC Gee

Vroeger
Jeroen van Inkel
DJoreen
Hitmeister D
Real El Canario
Chuckie

Q-beach
The Prophet
Dave 202
Alpha Twins
Sunny D
Marvin
Grell Flowtation

Woodstock ‘69
Line up volgt
ODB
Van de Bloomingdale site:

Bloomingdale
Binnen:
-Peter H & Sander 12.00 - 14.00
-Matthew Manxman 14.00 - 15.30
-Roy Rox 15.30 - 17.00
-Benny Rodriques 17.00 - 19.00
-Ricky Rivaro 19.00 - 21.00

Buiten:
-DJ Denis 16.00- 18.30
-Le Blanc 18.30 - 21.00
-Tiesto 21.00 - 23.00 (verrassend):o

MaGiK54
Nou hier kom ik me zondagsbedje niet voor uit, ga niet een uur of wat in de filé staan richting Bloemendaal voor Tosti.
jp
Tosti zal nu wel per speedboot aankomen, Baywatch stijl... :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement