return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
sensation white (april 2005) -> sportpaleis antwerpen
View this Thread in Original format
FredNova
id&t start de promotie van id&t belgium op 5 september (na aib), in november volgt tiesto in concert (hasselt) en in april sensation white (antwerpen)...

allee een primeurke ;)
eieregooie
In november al TiC in Be? Da's snel :)

Weet nie of ik daar dan ook naar toe ga, als t zo dicht op elkaar is... Gelredome was wel heeeel geslaagd vorig jaar (vooral t geluid :D) Trouwens, als t in Hasselt is, waar isset dan?

En Sensation... ach...
FredNova
Ethias Hal (nieuwe hal aan grenslandhallen), 20.000 mensen
eieregooie
thx :)
FredNova
quote:
Originally posted by eieregooie
thx :)


np

bron = eigenaar grenslandhallen ;)
djcresto
quote:
Originally posted by eieregooie
In november al TiC in Be? Da's snel :)

Weet nie of ik daar dan ook naar toe ga, als t zo dicht op elkaar is... Gelredome was wel heeeel geslaagd vorig jaar (vooral t geluid :D) Trouwens, als t in Hasselt is, waar isset dan?

En Sensation... ach...


antwerp is burning indoor wordt gewoon vervangen door sensation
Dark Apostle
Sensation in Sportpaleis...goed goed....maar is het Sportpaleis niet te klein, maw gaat dat niet uitverkocht zijn binnen de 5 minuten?

Want de beelden van AIB die ik heb gezien, leek dat dat toch maar vrij klein...
Pumaz
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Sensation in Sportpaleis...goed goed....

Tell me you're joking :nervous:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Pumaz
Tell me you're joking :nervous:


Does it look asif I'm laughing, do you see a smile on my face...we'll booooyyyyyy

Nee ik ben serieus, kzou wel liever de Black Edition hebben, maar volgens mij is het Sportpaleis echt te klein voor zoiets
Kaidreas
ik zou liever gewoon de aib hebben en een sensation white.
ik bedoel nu is da precies of aib is nie goe genoeg dus vervangen we het gaat. trouwens sensation white--> breezah alert!

Pestario
eerst brengen onze noorderburen kaas, klompen, tulpen en weed naar hier en nu dit :mad:

ach ja positief denken :D ==> die dag niet naar antwerpen :D
JediD4M
Vind ik wel nog tof en goed nieuws, kdenk wel dat ik me ticket koop, komt er dan nog een white edition in Nederland ook?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement