|
sensation white (april 2005) -> sportpaleis antwerpen
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
id&t start de promotie van id&t belgium op 5 september (na aib), in november volgt tiesto in concert (hasselt) en in april sensation white (antwerpen)...
allee een primeurke ;) |
|
|
| eieregooie |
In november al TiC in Be? Da's snel :)
Weet nie of ik daar dan ook naar toe ga, als t zo dicht op elkaar is... Gelredome was wel heeeel geslaagd vorig jaar (vooral t geluid :D) Trouwens, als t in Hasselt is, waar isset dan?
En Sensation... ach... |
|
|
| FredNova |
| Ethias Hal (nieuwe hal aan grenslandhallen), 20.000 mensen |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by eieregooie
thx :) |
np
bron = eigenaar grenslandhallen ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by eieregooie
In november al TiC in Be? Da's snel :)
Weet nie of ik daar dan ook naar toe ga, als t zo dicht op elkaar is... Gelredome was wel heeeel geslaagd vorig jaar (vooral t geluid :D) Trouwens, als t in Hasselt is, waar isset dan?
En Sensation... ach... |
antwerp is burning indoor wordt gewoon vervangen door sensation |
|
|
| Dark Apostle |
Sensation in Sportpaleis...goed goed....maar is het Sportpaleis niet te klein, maw gaat dat niet uitverkocht zijn binnen de 5 minuten?
Want de beelden van AIB die ik heb gezien, leek dat dat toch maar vrij klein... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Sensation in Sportpaleis...goed goed.... |
Tell me you're joking :nervous: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Tell me you're joking :nervous: |
Does it look asif I'm laughing, do you see a smile on my face...we'll booooyyyyyy
Nee ik ben serieus, kzou wel liever de Black Edition hebben, maar volgens mij is het Sportpaleis echt te klein voor zoiets |
|
|
| Kaidreas |
ik zou liever gewoon de aib hebben en een sensation white.
ik bedoel nu is da precies of aib is nie goe genoeg dus vervangen we het gaat. trouwens sensation white--> breezah alert! |
|
|
| Pestario |
eerst brengen onze noorderburen kaas, klompen, tulpen en weed naar hier en nu dit :mad:
ach ja positief denken :D ==> die dag niet naar antwerpen :D |
|
|
| JediD4M |
| Vind ik wel nog tof en goed nieuws, kdenk wel dat ik me ticket koop, komt er dan nog een white edition in Nederland ook? |
|
|
|
|