return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Vilka åker på kryssen? (pg. 5)
View this Thread in Original format
nosfea
quote:
Originally posted by Gaby
Vissa kontraktgrejer får man väl inte avslöja hur som helst på nätet? :conf:

det är inge kontrakt grej, jag bara hjälper till...
att förklara vad man ska göra, när man hjälper till på båten är väl inge avslöjande direkt...
eller ?
det tycker inte jag ialla fall...
DjDanniKay
jag ska jag ska!!:D

Har lyssnat en massa på Creamfield skivan mixad av Oakenfold, så får väl se om d är nåt liknande man kan vänta sig av honom!!:)
nosfea
quote:
Originally posted by Gaby
du skrev:

:rolleyes:

sant ... my bad... jag tar bort det...
reveal
quote:
Originally posted by nosfea
sant ... my bad... jag tar bort det...

Blir en jävla massa att ta bort då, så som ni har citerat varandra ;) Dessutom vet nog hela SweTA om det ändå :p Inte för att jag tyckte det verkade hemligt på något som helst sätt, men vad vet jag :)
SteveTranz4ever
***************** VIKTIGT *****************

Har just pratat med Silja line och dom poängterade för mig tydligt vikten av att man lämnar in NAMN och PERSONNUMMER på samtliga passagerare som åker med i sin hytt... Annars riskerar man att FÖRLORA SIN HYTT !!!!!!!! De vore ju inge kul... eller hur ;)

Vilka ska med:
Gaby
Amnezia + 1
reveal
Aendy
Smekbar
Steve + 3
Miss Proximus
Laszlo + 5
Gate 42 + 3
nosfea
Daniey + 3
Verminator + 5
Xplorer76
Esset
Ztarbeam + Try?
Scintilla
jofawe
Mr Bitch + 3
EsseT ?
Amplifire + 5
-=Kotten=- + 7
Jace2
staz + 2
DjDanniKay
Amnezia
6 dar kvar nu...weej:crazy: :D
Smekbar
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
***************** VIKTIGT *****************

Har just pratat med Silja line och dom poängterade för mig tydligt vikten av att man lämnar in NAMN och PERSONNUMMER på samtliga passagerare som åker med i sin hytt... Annars riskerar man att FÖRLORA SIN HYTT !!!!!!!! De vore ju inge kul... eller hur ;)

verkar ju dumt eftersom jag inte e 20... får se hur man kan lösa det... :/
staz
uppge whatever, det kollar dom ändå inte.. och skulle dom fråga så ere bara o säga 'ja jag tog bengan janssons biljett för han fick förhinder'
jofawe
Tack för påminnelsen STEVE!
Silja ringde upp mig bums nyss efter att jag använt deras uppringare på deras hemsida :)
Snuskigt bra .. haha
verminator
navn og personnummer?

navn og fødselsdato?

da jeg kjøpte billettene spurte de bare om navn og når de andre var født... det har de så det skal vel ikke være noe prob :)

ikke lenge igjen nå as.. gleder meg som faen!!!!

DRITASTEVE!!!

Marey
Jag har en biljett till salu (i b-hytt), kontakta mig på [email protected] eller skriv tillbaka här om någon är intresserad.:)
EsseT
OHH Nu är det inte långt kvar JOFAWE glöm INTE mitt personnr :D:D
hehe nu är det party deluxe som gäller hehe :) VI ses alla där :D
:eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement