return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Lagoona
View this Thread in Original format
Glorie
tja, nån som hört denna svenska norrländska trance-duo eller? :)

Lagoona - Into my dream (Kaveh Azizi rmx) e mycke fin :) nu ska jag iaf ta och intervjua de 2 herrarna...:D tänkte att ni som e så snälla, kanske kan hjälpa med att komma på frågor.

Taaaaaaaaaack :)

kött på benen & Baygroove Musikproduktion: www.baygroove.com
Vizay
hehe, gamla rävarna lagoona...lyssnade jag på för två år sen (om de inte va ännu längre sen) :)

hittade dom på mp3.com på den tiden :D
Amnezia
hmm asså för mig de va nåra som hette typ Lagoona som hade en hit typ 2000...minns inte va låten hette men den va soft:cool:

va det inte dom som inte lyckades få nått skivkontrakt å grejer???
Kaveh
Skoj att du gillar den remixen! =)
Glorie
quote:
Originally posted by Kaveh
Skoj att du gillar den remixen! =)

vaaaaaaaaaaaa...alltså det slog mig för nåra sekunder förut när ja såg dig online.. tänk om det e kaveh på sweta.. men sen tänkte ja.. neeeeeee, kan de ju inte va :p han råkar bara ha samma nickname.

den remixen e sjukt grymmast, lyssnar på den varje dag :) har nämligen skivan "A trip in trance 3" som ja vann :D

whaaaaaaaaaaaa :crazy:

visste typ inte att kaveh azizi var svensk för nån vecka sen :)
ahmen coooooooooool :crazy:

andreas i lagoona lovorda dig kan ja säga :)

viz, gamla rävar? aaa tydligen. själv har ja nyss hört talats om dem. hehe.. men de e la nästan lika gamla i svängen som Trance Control eller? (oxå kända via mp3.com)
Amnezia
aha nu tror ja att jag minns:p va ju trance[]control som inte fick kontrakt å lagoona hade typ 3 låtar..har dom på nån mp3 skiva..+ en låt som bara va halvfärdig..najs värre:cool:
Kaveh
quote:
Originally posted by Glorie
vaaaaaaaaaaaa...alltså det slog mig för nåra sekunder förut när ja såg dig online.. tänk om det e kaveh på sweta.. men sen tänkte ja.. neeeeeee, kan de ju inte va :p han råkar bara ha samma nickname.

den remixen e sjukt grymmast, lyssnar på den varje dag :) har nämligen skivan "A trip in trance 3" som ja vann :D

whaaaaaaaaaaaa :crazy:

visste typ inte att kaveh azizi var svensk för nån vecka sen :)
ahmen coooooooooool :crazy:

andreas i lagoona lovorda dig kan ja säga :)

oooh tack så mycket! :))) skitskoj att få reda på att folk uppskattar ens musik - lätt den bästa belöningen. tur att du vann den samlingsplattan då :D det är det enda släppet som min remix är med på :]
Vizay
det stämmer mycket väl att trance[]control och lagoona va uppe ungefär samtidigt, men har lagoona börjat släppa grejer nu på sistonde eller (förutom kavehs remix då)?
Glorie
quote:
Originally posted by Vizay
det stämmer mycket väl att trance[]control och lagoona va uppe ungefär samtidigt, men har lagoona börjat släppa grejer nu på sistonde eller (förutom kavehs remix då)?

hoho... som sagt, ja har nyss hört talats om dem. ingen aning om de där me egna släpp. tror att det e deras enda till dags dato?

aja.... ingen som har nån fråga elle? :p verkar få skriva heeela själv...:rolleyes:
jofawe
jag har följt dem sen de hette TSEC (The Solid Energy Crew) hehe..

tror till och med att Andreas W och Björn vet vem jag är .. haha. har ju gjort otaliga mixar på deras låtar.

Glorie.. du kan ju fråga dem hur det gick med deras samarbete med Gina G (Ooh aah just a littlebit, om ni kommer ihåg)

wiee.. :)

http://www.lagoonamusic.com

Marey
lagoona minns jag,, lyssnade mycket på dem förut,, som en inkörsport till trance scenen.. minns 'always in my heart/mind' å the journey, sköna grejer :)

(Staz @ marey)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement