|
Kesä 2004
|
View this Thread in Original format
| Annele |
Iltaa! Miten teidän kesä on ollut/ on? Ootteko käyneet missään oho! :wtf: events kotonapäin tai ulkomailla? (esim Dance V jne) Itse en päässyt ulkomaille, ja en edes Suomessa käynyt tänä kesänä vielä :( ja huomenna taas töihin...
Mutta on täällä kotona olla ihan OK klubiiltoja, nyt viimeksi kävi Piet, Rank 1. Ja ensi viikolla Marco V tulee, kiva!
Kertoaa nyt vähän teidän kesästä ja hyvää kesänjatkoa teille kaikille :) |
|
|
| MekkaFIN |
Eipäs ole oikein tullu käytyä missään suuremmissa tapahtumissa (johtuu iästä), mutta nyt ollaan menossa Koneistoon perjantaina.
Hyvät loppukesät! |
|
|
| Mr.Mystery |
En ole ollut missään enkä ole mihinkään menossakaan :(
Seuraava tapahtuma johon otan osaa on luultavasti Hallmark 3.9. |
|
|
| GrimReaper |
| Enpä minäkään oo kovin paljoa missään ollut kesän aikana. Muutamissa pienissä bileissä siellä täällä kun intoa on riittänyt. Viimeisin kokemani tapahtuma on ollut Uuden Musiikin Festivaali Turussa. Koneistoon mennään tottakai, muuten katkeaa putki. Oon ollut siellä alusta asti eli vuodesta 2000. |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
En ole ollut missään enkä ole mihinkään menossakaan :( |
sama täällä oikeastaan! paitsi töissä olen kyllä ollut! ja sit ulkomailla hollannissa ja belgiassa tuli käytyä, mutta ei bilettämässä!
syksymmällä ehdin sitten vasta bilettämään jonkin verran enemmän (ehkä, toivottavasti)
koko kesä mennyt oikeastaan multa aika pitkälti täysin ohi ja loppukesä menee samaa kaavaa.
viime kekkerit missä olin oli iglu tampereella, siis ne missä oli j00f, goldenscan, miika kuisma ym. en muista koska olivat, mutta kauan on aikaa.
en ole täällä foorumeillakaan kerinnyt roikkumaan oikeastaan ollenkaan, dj vehkeisiin en ole kerinnyt koskemaan pariin kuukauteen, kavereita en ole kerinnyt näkemään kunnolla koko kesänä, juhannus meni käteen, tyttöystävää en ole nähnyt läheskään tarpeeksi (kihloihin sentään kerittiin menemään tossa eilen :D), pääsin turun amk:uun opiskelemaan biotekniikkaa
eli mulla ei pahemmin ole "kesää" ollu tänä vuonna! aivan kamala kiire 24/7/kesä ja mä vihaan kiirettä yli kaiken! sitä sun tätä on tullu tehtyä, mutta ei mitään tarpeeksi/kunnolla!
levyjä on tullu ostettua entiseen tahtiin myös, mutta niitä ei ole kerinnyt kuuntelemaan kuin kerran/pari per levy eikä listaamaan tonne threadiinkaan!
(purkautui)
eli kesät kaikille, mulla alkaa "vapaa" kesän jälkeen, silloin kerkii varmaan tekemäänkin jotain!
en silti valita, vaan olen ihan tyytyväinen ja iloinen, vaikka mukavemminkin voisi kyllä olla! nyt taas nukkumaan! 6:lta aamulla taas töihin, eli herätys on julmasti 4:ltä jo, kun on työmatka aika pitkä! :( |
|
|
| philly_FIN |
Dance Valley tuli tänä kesänä koettua ja nyt jo voi sanoa että ei tarvitse edes miettiä lähteekö ensi vuonna oli ne vaan sen verran kovat bileet että huh huh :D sanoilla ei bileitä oikein pysty kuvailemaan joten suosittelen vaan vilpittömästi kaikille että siellä joskus käy...
jos kunnolla muistiani pinnistelen niin muistan ainakin kuunneelleeni ja katselleeni näitä dj:tä sen päivän ja illan aikana: sasha&digweed, ferry corsten, marco v, paul glasby, armin van buuren, yoji biomehanika, proteus, dave clark, jeff mills, + niin monta muuta artistia että ei millään jaksa kaikkia edes muistaa mutta nuo nyt jäi parhaiten mieleeni :eyes:
alueena dance valley oli ihan mieletön ja kun sinne alueelle sitten päästettiin vapaaksi n.60000 konemusiikki fania niin ei sitä voinut olla kuin ihailematta, järjestelyt toimi niin suureen tapahtumaan nähden loistavasti... and the smoke, oh yeah :disbelief
että sellaista, dance valley #11 here I come :tongue3 |
|
|
| BetaFactory |
| En ole käynyt klubeissa kuin kotikaupungissa. Köpiksessä olin niin lähellä kuin aivan oven ulkopuolella (oven omistaja oli Kööpenhaminan suurin tranceklubi, sillä oli jopa aivan oma paikka). Hinta olisi kuitenkin ollut 20e, ja itse olin menossa takaisin Suomeen tulevana aamuna, joten koko homma jäi siihen. :( |
|
|
| Thunder5 |
Kesä on mennyt lähinnä lomaillessa...
Missään ei ole kyllä tullut käytyä, paitsi noissa iglu bileissä tuossa koska nyt olivatkaan heinäkuun lopulla.
Sinnekin tuli mentyä vaan katsomaan Niklas Hardingia, Super8 rupes tylsistyttämään ku settiä oli tullut noin puolisen tuntia.
Koneistoon meneminen on vielä harkinnan alla.. |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by Thunder5
Super8 rupes tylsistyttämään ku settiä oli tullut noin puolisen tuntia.
|
Yllättävää sinänsä...
...not! ;) |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Yllättävää sinänsä...
|
Juu ei tuo mitenkään yllätyksenä tullut...
;) |
|
|
| Annele |
philly_FIN- Congrats mukavalle reissulle! Entä tuliko stressi päälle että "pitäis kuulla se ja se" ja yhtääkkiä se oli jo soittanut :rolleyes:
Niin, kävin minäkin Köpenhaminassa mutta se oli niin pikareissu päivä aikana niin en edes katsonut klubeja :p |
|
|
| BetaFactory |
En edelleen muista paikan nimeä, mutta se oli siellä Tivolin läheisyydessä. Siellä oli joku elokuvapalatsien tori, ja juuri sieltä se löytyy.
EDIT: Noniin! Veljeni tiesi edelleen paikan nimi, ja se oli siis THE TUBE. Olikohan se sitten hyvä vai huono paikka... |
|
|
|
|