|
norwegian rapers
|
View this Thread in Original format
| tranzformer |
| hey im a dj on my schools radio station, and we are planing on doing an hour with non-american rappers. just curious if you guys got any names that I could look up and play some of their music. thanx. |
|
|
| netroM |
| rofl @ topic, well... You have Klovner i Kamp, Gatas Parlament, Jaa9 & Onkl P, Dirty Oppland, Tungtvann..... hmm.. that's about all i know who'r commercial atleast |
|
|
| noonboy |
Carpe Diem, maybe?
I don't know if they're rapers, though;) |
|
|
| verminator |
you got plenty of norwegian hiphop artists;
Gatas Parlament
Definite
RSP
Jaa9 & OnklP
Equicez (F'em.one & Cast + Lill'phil')
Quest & Teo
Dirty Oppland
Tungtvann
Bad Spit
Karpe Diem
Oral Bee
Pumbo
Chicopato
Freakshow
Dekar
Christine
F-Word
Klovner i Kamp
Simon Devine
Tech Rock
Son Of Light
Andyboy
Diaz
Kleencut
Evig Poesi
Keem One
Herreløse
Roma
Whimsical
Paperboys
D-Wize
Chemiste
Soul Theory
Hosea
Fremmed Rase
Madcon
Apollo
Oslo Fluid
Langbein
Skranglebein
Tommy Orion
D.O.T.S
Verbaphonk
Paranoia
and many more :) |
|
|
| DJ-RED |
| Omg "Gatas parlament" is crap. Damn I hate those brainwashed commies.... |
|
|
| netroM |
stfu nuub, "Bombefly" is teh pwnz!
Seriøst så er Bombefly den eneste sangen jeg har likt av dem :) |
|
|
| dj_alfi |
lol jeg var på 1001watt sammen med ett par kameretar for å titte etter noen fete skiver... og hvem tror du ikke står borte ved cd/platespillerene? Gatas Parlament!!! og jeg og kameratene mine, som de himmelblå høyremennene vi er, begynner litt forsiktig å hoste og sånn, host kommunist host host, kommunister.. Og de bare så driiitstygt på oss, og vi gliste å stakk... Det var gøy...
Vi liker ikke kommunister i Røyken aka. beste vestkantsbondelandet... |
|
|
| DJ-RED |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
lol jeg var på 1001watt sammen med ett par kameretar for å titte etter noen fete skiver... og hvem tror du ikke står borte ved cd/platespillerene? Gatas Parlament!!! og jeg og kameratene mine, som de himmelblå høyremennene vi er, begynner litt forsiktig å hoste og sånn, host kommunist host host, kommunister.. Og de bare så driiitstygt på oss, og vi gliste å stakk... Det var gøy...
Vi liker ikke kommunister i Røyken aka. beste vestkantsbondelandet... |
Haha sånn skal det være :D |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by DJ-RED
Haha sånn skal det være :D |
litt ironisk at dfu kalller dg dj-red :P |
|
|
| DJ-RED |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
litt ironisk at dfu kalller dg dj-red :P |
Ja dog sant... skulle ønske jeg kunne bytte :( |
|
|
| Nite-Mer |
| Check out Diaz and Equisez for sure. Try to download "Jessheim". It's kind of retarted but funny at the same time. And definitely Paperboys. They rap in english and are tight. Really chill flows. Find "Barcelona". |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by DJ-RED
Ja dog sant... skulle ønske jeg kunne bytte :( |
Du kan det. PM Swamper med nye nicket ditt. Tar litt tid, men det funker. |
|
|
|
|