return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
[04-12-2004] Dance Valley Winter Edition - Brabanthallen, Den Bosch
View this Thread in Original format
MaGiK54
We zijn met zijn alle nog aan het bijkomen van de zomer-editie van Dance Valley en we moeten ons nu al gaan voorbereiden op de winter editie. Ben er zelf nog niet helemaal uit of ik hier naar toe ga, eerst ff de line-up afwachten, maar als die goed is, dan ga ik zeker.

Kaartverkoop Dance Valley Winter start 14 augustus

Zojuist is bekend gemaakt dat de voorverkoop voor Dance Valley Winter Edition zaterdag 14 augustus van start gaat bij Ticketservice en Ticketbox.

Dance Valley Winter Edition zal plaats vinden in de geheel vernieuwde Brabanthallen in Den Bosch. Maar liefst 8 'massive area's' zullen verrijzen in dit nieuwe multifunctionele en hypermoderne complex. 12 uur non stop dance music, want we beginnen om 19:00u en feesten door tot 07:00. 12 uur lang top artiesten die de 10e verjaardag van Dance Valley vieren.
Dat samen gesmolten met 40.000 partypeople onder 1 dak. Once again we will bring you the sound...and you will supply us with that great energy!

Dance Valley Winter Edtion
zaterdag 4 december 2004
(vernieuwde) Brabanthallen, Den Bosch
Kaartverkoop start zaterdag 14 augustus bij Ticketservice en Ticketbox

MaGiK54
Discussie die eerste instantie werd gevoerd kan (als men daar behoefte aan heeft) voort worden gezet in deze thread: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=201027
jp
INB4DALOCK :wtf:
kolkiewolkie
Ik wacht de line up af :D :D !
M_Peror
quote:
Originally posted by M_Peror
Gloeiende :whip: da's zowat in m'n achtertuin... maar dat weekend kan ik niet. Balen :(
Massive84
hmm wat zal beter worden?

Innercity of dit?
SnuggLe
quote:
Originally posted by Massive84
hmm wat zal beter worden?

Innercity of dit?

Wat denk je zelf?
Ik denk dat dit natuurlijk beter wordt!
jp
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat denk je zelf?
Ik denk dat dit natuurlijk beter wordt!

Nou egt niet!
Massive84
worden de kaartjes snel uitverkocht bij deze dance vally versie?
wat denken jullie?
Tim81
Zal niet snel uitverkocht raken! Aangezien Dance Valley van afgelopen zaterdag ook pas 1 dag van tevoren was uitverkocht (weliswaar 10.000 extra bezoekers), terwijl dat toch HET feest van het jaar is!

basd
Dat denk ik ook, bovendien is het wel een eindje uit de Randstad vandaan, wat een hoop 'dagjesmensen' toch wel tegenhoudt waarschijnlijk.

Ik hoop het niet voor het feest maar waarschijnlijk gaan ze met kaarten strooien.

Tim81 >> maar 10.000 minder? Dus gaan er 40.000 kaarten in de verkoop? Dan denk ik echt dat ze dat niet gaan halen.

EDIT: Gelukkig stond er ook 40.000 in de openingspost. Effe beter lezen volgende keer.
jp
Thunderdome is dezelfde dag en Innercity 2 weken later. Ik denk dat het wel mee zal vallen. En het is eens een keer niet in de Randstad...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement